خانه » بازی » معمولی » دانلود بازی Pin Rescue-Pull the pin game! مود اندروید

دانلود بازی Pin Rescue-Pull the pin game! مود اندروید

آپدیترایگان
Pin Rescue-Pull the pin game!
  • آپدیت
  • نسخه 2.6.4
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • رای: 0
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی تفننی Pin Rescue در فراروید!

موضوع بازی:
Pin Rescue یک بازی در ژانر تفننی است که توسط استودیو بازی سازی Nox Joy می باشد. نجات پین یک بازی نجات با ضریب هوشی بالا در مغز است.

در بازی شما به عنوان یک متخصص با هوش فوق العاده هستید. هدف شما این است که دستورات و روشهای مختلف را برای کشیدن سنجاق مطابق با طرح تعیین شده توسط بازی را انجام دهید. با جلوگیری از انفجار بمب، یک شکارچی … و در آخر، به پسر برای فرار از خطرناک اتاق کمک کنید. نحوه کشیدن سنجاق و نجات پسر به خود شما بستگی دارد. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.2 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

داستان بازی Pin Rescue به این صورت است که، به عنوان یک متخصص با هوش فوق‌العاده، هدف شما این است که دستورات و روش‌های مختلف را امتحان کنید. سنجاق را مطابق نقشه تعیین‌، توسط بازی بکشید. از بمب‌ها، شکارچی و… دوری کنید و در نهایت به پسر کمک کنید تا از اتاق خطرناک فرار کند.

Pin Rescue یک بازی پازل رایگان است که گیم پلی جالب بسیاری از بازی های محبوب را استخراج می کند. بر این اساس پازل های محبوب و گیم پلی پین pull را اضافه می کند. نجات پین بیشتر بر ماجراهای استراتژیک متمرکز است. هر سطح چندین گزینه را به شما ارائه می دهد. برای ادامه، پین های صحیح را بکشید. با پیشرفت مرحله، سختی بازی فرار نجات پین افزایش می یابد.

از ویژگی های بازی Pin Rescue عبارت است از: بازی پازل فرار منحصر به فرد است. از کشیدن پین ها لذت ببرید. ساده اما مشکل است. بازی سرگرم کننده پین ​​مغزی. سطوح پازل به روز و در زمان واقعی است. سبک ساده، جادویی و جالب است. بازی های پازل رایگان. سطح جایزه دختر را اضافه کنید.

جمع بندی:

علاوه بر این، نجات پین یک سطح ویژه برای نجات دختر است. شما باید در مورد آن فکر کنید. بهترین راه برای قهرمانی کشیدن پین است. اگر شماهم به این سبک از بازی ها علاقه مند هستید! بازی نجات با پین را از فراروید دریافت کنید.
Pin Rescue-Pull the pin game!
بازی Pin Rescue-Pull the pin game! توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *