خانه » بازی » معمولی » دانلود بازی Mergical-Fun Match Island Game مود اندروید

دانلود بازی Mergical-Fun Match Island Game مود اندروید

آپدیترایگان
Mergical-Fun Match Island Game
  • آپدیت
  • نسخه 1.2.132
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

Mergical-Fun Match Island GameMergical-Fun Match Island GameMergical-Fun Match Island GameMergical-Fun Match Island Game

هم اکنون دانلود بازی کودکانه Mergical در فراروید!

موضوع بازی:

Mergical یک بازی جذاب کودکانه و کژوال از استودیوی نوپای Betta Games می باشد. اینجا دنیایی پر از سحر و جادو می‌باشد. در این سرزمین مرموز پر از خیالات جادویی به اکتشاف بپردازید و جزیره خود را بسازید و یا طراحی کنید. به دلیل طلسم جادوگر، تمام اشکال زندگی در این جزیره در حالت استراحت قرار گرفته است. با استفاده از مهارت ادغام، همه چیز را در این جزیره بهتر کنید و پازل ها را حل کنید تا بتوانید این جزیره را بیدار کنید و آن را به حالت اولیه برگردانید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.2 از 5.0 امتیاز می باشد.

در ادامه…

بازی Mergical موجودات جادویی مانند گربه ها و… منتظر شما هستند تا انها را بیدار کنید و تبدیل به بهترین دوستانتان شوند. در بازسازی جزیره به شما کمک کنند. پس ترکیب کنید و قفل شخصیت های مختلف که هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشند باز کنید تا جزیره شما رنگارنگ تر شود و پیشرفت کنید. برای بیدار شدن جزیره هر چه می توانید بیشتر ادغام کنید. پس شما باید در بازی Mergical سه قطعه مشابه را در کنار یکدیگر قرار دهید تا یک مورد شگفت انگیزی ایجاد شود. نت های موسیقی جادویی را جمع آوری کنید و از آنها برای بازگرداندن سرزمین استفاده کنید. برای تزئین جزیره خود از ساختمانهای منحصر به فرد و زیبا استفاده کنید.
‏ از ویژگی‌های بازی Mergical عبارت است از: دارای شخصیت‌های متنوع و متفاوت، که هرکدام توانایی‌های خاص به خود را دارند و در راه ساخت جزیره می‌توانند به شما کمک کنند. دارای آیتم‌های مختلف که می‌توانید با ترکیب کردن آن‌ها، اتفاقات غیرمنتظره‌ای رخ دهید. مراحل مختلف و متنوع که شما را به ساخت یک جزیره رویایی نزدیک‌تر می‌کنند.

جمع بندی:

تلاش خود را به کار گیرید تا این جزیره را زنده کنید، موجودات سحرآمیز را به دست بیاورید و آن‌ها را بیدار کنید، تا به شما در این راه کمک کنند. انواع گیاهان اعجاب انگیز، ساختمان‌های زیبا و کلی موارد دیگر را به دست آورید و از آن‌ها در ساخت جزیره رویایی خود استفاده کنید. شما می توانید بازی کودکانه جزیره جادویی را از فراروید دریافت کنید.

Mergical-Fun Match Island Game
بازی Mergical-Fun Match Island Game توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *