خانه » بازی » استراتژی » دانلود بازی Frost & Flame: King of Avalon مود اندروید

دانلود بازی Frost & Flame: King of Avalon مود اندروید

آپدیترایگان
Frost & Flame: King of Avalon
  • رای: 3
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

Frost & Flame: King of AvalonFrost & Flame: King of AvalonFrost & Flame: King of AvalonFrost & Flame: King of Avalon

هم اکنون دانلود بازی محبوب King of Avalon در فراروید!

موضوع بازی:

King of Avalon یک بازی جذاب و پرمخاطب استودیوی Century Game در سبک بازی های استراتژیکی می باشد. شما باید پایگاه خود را بسازید و با دیگر بازیکنان یک اتحاد تشکیل دهید. یک ارتشی نیرومند بسازید و با پرورش اژدهاهای قدرتمند به نبرد با سایر بازیکنان در سراسر جهان بپردازید و آنها را شکست دهید. در اینجا اژدها به عنوان یک سلاح کشتار جمعی می باشد و یک نیروی بزرگ به حساب می آید پس شما باید سعی کنید اژدهاهای خود را آموزش دهید تا بتوانید از آنها برای شکست بر دشمنان و تسخیر پادشاهی و سرزمینش استفاده کنید. شما باید سعی کنید ساختمان هایی با پایه هایی محکم بسازید تا بتوانید در منطقه جنگی پر از آتش اژدهایان زنده بمانید.امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.4 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

داستان بازی King of Avalon به این صورت است که، پس از کشته شدن پادشاه آرتور به دست بردارزاده ی خیانتکارش، بدن او به همراه شمشیر قدرتمندی که داشت در آرامگاه شایسته ای که از قبل تهیه شده بود، در جزیره ای مقدس به نام الوان به خاک سپرده شد. بعد از مرگ آرتور، شمشیر قدرتمند پادشاهی، به جایگزین او در هنگام مراسم تاج گذاری به ارث می رسد. به وسیله ی آن دیگر سرزمین های کشور را برای جنگ با دشمن متحد کند. پس پادشاهی جدید برای اثبات داشتن لیاقت سرپرستی مردم آلوان، نیاز دارد شمشیر را بدست آورد. حال شما باید در بازی برای شمشیر تلاش کنید.

حال شما به عنوان پادشاهی الوان در King of Avalon برگزیده اید و باید میراث پادشاه آرتور را مدیریت کنید. ز جمله وظایف مهمتان این است که: ایجاد شهری بزرگ با امکانات رفاهی برای مردم. آموزش و ارتقا نیرو های ارتشی خود و پرورش و تعلیم به اژدها و غول های بزرگ و نیرمندی که در اختیار دارید. باید برای به کمک آنان برای دفاع و حجوم دشمن آمادگی لازم را داشته باشید.

جمع بندی:

اگر شما هم از علاقه مندان به بازی های استراتژی و فرماندهی علاقه مند هستید! بازی گزینه مناسبی برای شما است. شما می توانید بازی پادشاه اوالون را از فراروید دریافت کنید.

 

Frost & Flame: King of Avalon
بازی Frost & Flame: King of Avalon توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *