خانه » بازی » معمولی » دانلود بازی Food Truck Chef™ Cooking Games مود اندروید

دانلود بازی Food Truck Chef™ Cooking Games مود اندروید

آپدیترایگان
Food Truck Chef™ Cooking Games
  • آپدیت
  • نسخه 8.27
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی Food Truck Chef در فراروید!

موضوع بازی:

Food Truck Chef یک بازی جذاب مدیریتی از استودیوی Nukebox Studios برای اندرویدی ها می باشد. شما باید به یک سرآشپز تبدیل شوید و با مدیریت زمان و موادغذایی بهترین غذاها را بپزید. به سراسر جهان سفر کنید و با کامیون سیار مواد غذایی در شهرهای مختلف آشپزی کنید و از مواد مختلفی که دارید استفاده کنید تا بتوانید انواع غذاهای خوشمزه، دسر مانند قهوه، پیتزا، کیک و غیره را با دستور العمل های شگفت انگیز ایجاد کنید. با پخت و پز در پشت کامیون بیش از 250 مرحله چالش برانگیز را پشت سر بگذارید. کامیون خود را به انوع ارتقاها تزئین کنید و آن را به یک کامیون عالی تبدیل کنید تا برای همه جالب و سرگرم کننده باشد. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل 4.3 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

‏ شما در بازی Food Truck Chef در و واقع وَنی دارید که از آن به عنوان یک همبرگر فروشی سیار استفاده میکنید. با همین وَن به سراسر دنیا سفر میکنید و در هر جایی غذاهای مخصوص به همان جا را درست خواهید کرد. غذاهایی همچون پیتزا، همبرگر، ساندویچ، کیک، کباب منقلی، سیب زمینی سرخ کرده و … که برای درست کردن شان البته به مواد اولیه شان نیز نیاز دارید. بازی دارای بیش از 250 مرحله است که در آنها میتوانید بیش از 150 نوع غذای مختلف را درست کنید.
‏از ویژگی های بازی Food Truck Chef عبارت است از: امکان باز کردن قفل وسایل و آیتم های جدیدی برای آشپزخانه تان که با استفاده از آنها میتوانید آشپز بهتری باشید. امکان تزئین وَن تان و سفارشی سازی ظاهرش برای جذب مشتریان بیشتر. دارای دستاوردهای مختلف. دارای بخشی به نام کارناوال اغذیه فروشی های سیار که در آن میتوانید با سرآشپزهای دیگری از سراسر دنیا رقابت کنید.

جمع بندی:

اگر از طرفداران بازی های مدیریتی و کژوال می باشید این بازی میتواند با گیم پلی زیبا و اعتیادآور خود شما را ساعت ها سرگرم کرده و به چالش بکشد. شما می توانید بازی جذاب سر آشپز و اغذیه فروشی سیار را از فراروید دریافت گنید.

 

Food Truck Chef™ Cooking Games
بازی Food Truck Chef™ Cooking Games توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *