خانه » بازی » معمولی » دانلود بازی Fruit Diary 2: Manor Design مود اندروید

دانلود بازی Fruit Diary 2: Manor Design مود اندروید

آپدیترایگان
Fruit Diary 2: Manor Design
  • آپدیت
  • نسخه 1.20.2
  • اندروید 4.4
  • دسته /
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی پازلی Fruit Diary 2 در فراروید!

موضوع بازی:

Fruit Diary 2 یک بازی پازل کاملاً جدید مطابق با 3 به صورت رایگان است. در این بازی میوه ها را منفجر کنید، پازل های مشابه را حل کنید. یک عمارت بزرگ را بازسازی و تزئین کنید. از صدها پازل سرگرم کننده و اعتیادآور لذت ببرید. حال باید ماجراجویی هیجان انگیز خود را شروع کنید. برای ایجاد ترکیب های انفجاری و سطوح ضرب و شتم، 3 میوه یا بیشتر را با هم مطابقت دهید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.6 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

بازی جورچین Fruit Diary 2 باید میوه های رنگی را در ردیف های سه تایی یا بیشتر مطابقت دهید تا پاک شوند. در حالت جدید این بازی شما با حل جورچین به حیوان خانگی خود غذا می دهید، میوه ها را برای تغذیه سگ دوست داشتنی خود آماده کنید. میوه ها را مطابقت دهید، قارچ، آب میوه و میوه ها دیگر را جمع آوری کنید. با این بازی رایگان و آفلاین و طراحی حرفه ای آن، همچنین سطوح مختلفی از بازی، خود را سرگرم این بازی اعتیاد آور کنید.

از ویژگی های بازی Fruit Diary 2 عبارت است از: می توانید خانه خود را تزئین کنید و طراحی داخلی آن را با تعویض و تطبیق میوه های آبدار تغییر دهید. حل پازل های Match 3. وجود صدها پازل منحصر به فرد مطابق با 3 پر از میوه های مختلف و سرگرم کننده عناصر و تقویت‌کننده‌های باورنکردنی.  طراحی هر اتاق را تکمیل کنید تا جوایز رایگان شیرین از جمله سکه، تقویت‌کننده و… به دست آورید.

جمع بندی:

رویدادهای منظم،در رویدادهای ویژه منظم شرکت کنید تا انبوهی از سکه‌ها و گنجینه‌های ویژه را جمع‌آوری کنید. کاوش در مناطق مختلف، اتاق‌های جدید، شنا استخر، باغ جذاب، و مناطق اسرارآمیز بیشتری در عمارت در انتظار شما هستند. همچنین در بازی شما یک حیوان خانگی زیبا دارید. شما هم اگر این سبک از بازی ها را دوست دارید! بازی خاطرات میوه ای 2 را از فراروید دریافت کنید.

 

Fruit Diary 2: Manor Design
بازی Fruit Diary 2: Manor Design توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *