خانه » بازی » معمولی » Going Balls – بازی تفننی-اکشن پلتفرمر کنترل‌ حرکت‌ توپ‌ها اندروید + مود

Going Balls – بازی تفننی-اکشن پلتفرمر کنترل‌ حرکت‌ توپ‌ها اندروید + مود

آپدیترایگان
Going Balls
  • رای: 6
  • نظر: 0
محبوبیت 83% 83%

اسکرین شات ها

Going BallsGoing BallsGoing BallsGoing Balls

هم اکنون دانلود بازی Going Balls در فراروید!

موضوع بازی:

یک بازی سرگرم کننده از استودیو بازی سازی Supersonic Studios LTD می باشد. وظیفه شما در بازی این است که کنترل توپ را در تمام مسیر بازی به دست بگیرید و از سقوط آن جلوگیری کنید. اگر توپ سقوط کند که در صورت وقوع این اتفاق،باید مرحله پیش روی خود را از ابتدا شروع کنید. گویینگ بالز، یک عنوان جذاب و چالشی برای انواع سنین است که شما علاقه‌مندان به بازی‌های این سبک تا مدت‌ها می‌توانید با آن سرگرم شوید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.1 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

Going Balls دارای چندین حالت بازی مانند تک نفره، دو نفره یا چند نفره است. هنگامی که بازیکنان برای اولین بار بازی را شروع می کنند، حالت عادی حالت تک نفره است. شما توپ را کنترل خواهید کرد تا قبل از چالش ها تا خط پایان بدوید. در حالت دوتایی، شما و یک بازیکن دیگر با هم شروع می‌کنید و بر اساس زمان تکمیل مسیر، سیستم برنده را اعلام می‌کند. شما می توانید توپ خود را از بین انواع توپ های جالب انتخاب کنید و در هر چرخش کارهای خلاقانه انجام دهید و امتیاز کسب کنید.

در محیط های مختلف در Going Balls توپ خود را هدایت کنید و مراقب موانعی که بر سر راهتان قرار می گیرد باشید. همچنین مواظب باشید به پایین سقوط نکنید و سکه هایی که در مسیرتان وجود دارد را جمع آوری کنید. دو کلید چپ و راست وجود دارد تا هر طور که دوست دارید حرکت کنید. هنگام شروع بازی Going Balls، توپ به طور خودکار با سرعت ثابتی اجرا می شود. البته هیچ راهی وجود ندارد که در راه رسیدن به خط پایان چالشی وجود نداشته باشد. این موانع مانند بلوک های متحرک، تخته های شیبدار و… هستند.

جمع بندی:

اگر شماهم به دنبال یک بازی برای سرگرمی و گذراندن اوقات خود هستید! این بازی گزینه خوبی برایتان است. هم اکنون می توانید بازی حرکت توپ ها را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از فراروید دانلود کنید.

Going Balls
بازی Going Balls توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *