خانه » بازی » شبیه سازی » دانلود بازی Idle Mental Hospital Tycoon مود اندروید

دانلود بازی Idle Mental Hospital Tycoon مود اندروید

آپدیترایگان
Idle Mental Hospital Tycoon
  • رای: 3
  • نظر: 0
محبوبیت 66% 66%

اسکرین شات ها

173هم اکنون دانلود بازی Idle Mental Hospital Tycoon در فراروید!

موضوع بازی:

Idle Mental Hospital Tycoon یکی دیگر از سری بازی های سبک شبیه سازی و مدیریتی از استودیوی WAZZAPPS GLOBAL LIMITED می باشد. در این بازی شما در نقش یک تاجر هستید! که یک بیمارستان راه اندازی کرده اید. این بیمارستان مثل همه بیمارستان های عادی نیست و مخصوص بیماران روانی است. همین داستان مموجب می شود تا روند بازی کمی متفاوت تر از بازی های رایج در این سبک باشد. این بازی بسیار جذاب و متفاوت است که امتیاز خوبی را دارد. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.2 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

شما در بازی Idle Mental Hospital Tycoon در نقش مؤسس یک بیمارستان روانی هستید. شما یک مشاور اصلی دارید، که در ابتدای بازی به شما کلیت کار را توضیح می دهد و روند کار بیمارستان را آموزش می دهد. این خط داستانی باعث تمایز این بازی با دیگر بازی های سبک خود می باشد. کار شما پذیرفتن بیمارهای روانی با مشکلات حاد روانی است. این بیماران خطرناک و غیرقابل پیش بینی هستند بنابراین کار شما هم سخت تر است. برای مدیریت این بیمارستان شما به نیروهای متخصص از جمله پرستاران حرفه ای نیاز دارید.

شما باید برای هر بیمار در بازی Idle Mental Hospital Tycoon یک اتاق فراهم کنید و امکانات رفاهی لازم را برای آن ها تدارک ببینید. اما همانطور که گفتیم بیماران روانی خطرناک و غیرقابل پیش بینی هستند. آن ها ممکن است در زمان استراحت یا زمان غذا حرکات عجیب انجام داده و یا سعی کنند از بیمارستان فرار کنند. شما باید تدارکات لازم برای مقابله با این موارد را فراهم کنید.باید بسیار مراقب باشید زیرا که این بیماران ممکن است برایتان خطرناک و دردسر ساز باشد.

جمع بندی:

اگر شما هم به این سبک از بازی ها علاقه مند هستید! اگر دوست دارید یک بازی مدیریتی را تجربه کنید! بازی تاجر بیمارستان روانی را از دست ندهید. شما می توانید این بازی را از فراروید دریافت کنید.

 

Idle Mental Hospital Tycoon
بازی Idle Mental Hospital Tycoon توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *