خانه » بازی » دانلود بازی Tegra: Zombie Survival مود اندروید

دانلود بازی Tegra: Zombie Survival مود اندروید

آپدیترایگان
Tegra: Zombie Survival
  • آپدیت
  • نسخه 1.6.00
  • اندروید 8.0
  • دسته /
  • رای: 4
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی سرگرم کننده Tegra: Zombie Survival ازفراروید!

موضوع بازی:

Tegra یک بازی بسیار خوش ساخت و زیبا دوست داشتنی از استودیوی Avega Games کشور روسیه می باشد. با گرافیک و طراحی های چشم نواز در سبک بازی های ساخت و ساز و تلاش برای بقاء از دسته بازی های ماجراجویانه می باشد. مکانیک گیم پلی حول محور جمع آوری منابع، ساخت پناهگاه و مبارزه می چرخد. بازیکنان باید محیط را برای یافتن مواد، ابزار کاردستی و اسلحه پاکسازی کنند و یک پناهگاه امن برای مقاومت در برابر شرایط سخت بسازند. این بازی دارای دشمنان چالش برانگیز و شرایط آب و هوایی سخت است که بازیکنان برای زنده ماندن باید بر آنها غلبه کنند. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.4 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

بازی Tegra از آن دسته بازی های یک تیرانداز اول شخص است، که باید با انبوهی از هیولاها و زامبی ها مبارزه کنید. این تیرانداز بقا داستانی را در مورد فاجعه جادویی که اتفاق افتاده است. در این بازی، بازیکنان وظیفه دارند در دنیایی پسا آخرالزمانی که پر از خطر و منابع محدود است، زنده بمانند.

بهترین اسلحه های تیراندازی را در Tegra انتخاب کنید تا با هیولاهایی که به سمت شما هجوم می آورند بجنگید. شما به عنوان بازیکن این نبرد، برای جلوگیری از تسخیر کامل دنیا به دست بیگانگان ابتدا باید ابزارهای ابتدایی را به دست بیاورید. بعد از آمادگی و ارتقا خود به نبرد بروید. در این بازی تیراندازی اول شخص، مهارت خود را در شلیک به زامبی ها نشان بدهید و سعی کنید تا آخر بازی زنده بمانید.

جمع بندی:

گرافیک و طراحی های منحصر به فرد این بازی است. برای این طراحی ها از گرافیک خیلی جالبی استفاده شده است. مدل سازی های این بازی همگی به شکل سه بعدی هستند اما طراحی آن ها جزئیات فانتزی دارد. اگر شما هم از علاقه مندان به این دسته از بازی ها هستید! بازی تگرا را از فراروید دریافت کنید.

Tegra: Zombie Survival
بازی Tegra: Zombie Survival توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *