خانه » بازی » استراتژی » دانلود بازی Heroes Evolved مود اندروید

دانلود بازی Heroes Evolved مود اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
Heroes Evolved
  • آپدیت
  • نسخه برای هر دستگاه متفاوت است
  • اندروید 4.4
  • دسته /
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی نقش افرینی Heroes Evolved در فراروید!

موضوع بازی:

Heroes Evolved یک بازی نقش افرینی بسیار جذاب نقش آفرینی محبوب و هیجان آور از Reality Squared Games می باشد. در این بازی باید تلاش کنید و با انتخاب قهرمان نیرومند دلخواه از میان لیست سی نفره، تیم قدرتمندی بسازید. با تکیه به مهارت های خاص هر قهرمان به نبرد با دشمن بپردازید و با پیشرفته سازی آیتم ها و سلاح های شخصیت های بازی یک نبرد آنلاین سراسر هیجان را با گرافیک HD و در دستگاه اندرویدی خود تجربه کنید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.6 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

در بازی Heroes Evolved شما باید از بین بیش از 30 قهرمان منحصر به فرد یکی را انتخاب کنید و تیم خود را تشکیل دهید. به نبرد در برابر رقبای واقعی بپردازید. شما باید با استفاده از تمام مهارت خود، کار تیمی و با انتخاب یک استراتژی مناسب پیروز شوید. تجهیزات قهرمانان خود را سفارشی کنید و با شخصیتی با توانایی های قدرتمند دشمنان را بمباران کنید و با بازیکنان دیگر بصورت انلاین مبارزه کنید. به یکی از گروه های ابدیان یا باستانیان بپیوندید و در محیط هایی خیالی و بسیار زیبا به مصاف دشمنان تان بروید. مهارت، ذکاوت، استراتژی و کار تیمی کلیدهای موفقیت شما در این بازی هستند.

از ویژگی های بازی Heroes Evolved عبارت است از: – امکان انتخاب کاراکترهای خود از بین بیش از 30 کاراکتر مختلف هر کدام با قابلیت های خاص خود، ضمنا در به روز رسانی های آینده کاراکترهای جدیدی نیز به بازی اضافه خواهند شد. – دارای دکمه های کنترلی با حساسیت و طراحی عالی که امکان زدن ضرباتی دقیق و استفاده از مهارت های خاص کاراکترهایتان را به سادگی فراهم می آورند و…

جمع بندی:

محیط منحصر به فرد و گیم پلی این بازی با دقت تمام است. شما گزینه های متعددی برای اتخاذ تاکتیک های جنگی، استفاده از مزایایی همچون مه نبرد و خصوصیات جغرافیایی منطقه و به کارگیری قابلیت های منحصر به فرد کاراکترهایتان و سلاح های ساخت خودتان را داشته باشید. شما می توانید بازی جذاب قهرمانان تکامل یافته را از فراروید دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *