خانه » بازی » ورزشی » دانلود بازی Mini Football – Mobile Soccer مود اندروید

دانلود بازی Mini Football – Mobile Soccer مود اندروید

آپدیترایگان
Mini Football - Mobile Soccer
  • آپدیت
  • نسخه 2.2.5
  • اندروید 7.0
  • دسته /
  • رای: 5
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی فوتبالی Mini Football – Mobile Soccer در فراروید!

Mini Football بازی جذاب و فوتبالی از استودیوی معروف Miniclip.com کشور سوئیس است. این بازی تجربه ای متفاوت از فوتبال را برای شما رقم میزند. گیمپلی بازی بسیار روان و هیجان انگیز است. هرکدام از قسمت ها شما را تشویق میکنند که تیم رویایی خود را بازسازی کنید و به یک باشگاه بزرگ تبدیل کنید. شما قادر خواهید بود بازیکنان را از بازیکنان معمولی به بازیکنان بسیار حرفه ای تبدیل کنید و آنها را ارتقا دهید تا تیم خود را به ترسناک ترین حریف در هر زمین تبدیل کنید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.2 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

در ابتدا بازی Mini Football با یک ترکیب پا به میدان می گذارید اما به مرور زمان و با پیشرفت در بازی می توانید آن را تغییر دهید. این عنوان گیمپلی واقع گرایانه ای ندارد اما کنترل بازیکنان به عناوین واقع گرایانه شباهت زیادی دارد. شما دقیقا شاهد همان مکانیک ها در گیمپلی هستید. شما کنترل بازیکنان را در اختیار دارید، می توانید بین آن ها سوییچ کنید، پاس بدهید، شوت بزنید، تکل بزنید و با سرعت به سمت دروازه حریف بدوید. تمام این مکانیک ها اگرچه ساده هستند اما وقتی که با المان های آرکید ترکیب شوند به یک گیم پلی بسیار جذاب تبدیل خواهند شد که در کمتر عنوان اندرویدی آن را دیده ایم.
گرافیک بازی Mini Football به بهترین شکل ممکن طراحی شده و همه مدل ها و انیمیشن های این عنوان فوق العاده هستند. وقتی گل میزنید وقتی دروازه بان ها شیرجه می زنند و یا حتی وقتی که خطا می کنید. تمام کات سین ها و حرکات به نرمی طراحی شده اند. در Mini Football از یک تجربه گیم پلی کژوال لذت خواهید برد.

جمع بندی:

 یک بازی جذاب فوتبالی است که شما باید تیم خود را بسازید ارتقا دهید. اگر شما هم به این سبک از بازی ها علاقه مند هستید! بازی مینی فوتبال را از فراروید دریافت کنید و لذت ببرید.
Mini Football - Mobile Soccer
بازی Mini Football - Mobile Soccer توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *