خانه » بازی » معمایی » دانلود بازی Toy Blast مود اندروید

دانلود بازی Toy Blast مود اندروید

آپدیترایگان
Toy Blast
  • آپدیت
  • نسخه 11876
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • رای: 0
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی پازلی Toy Blast در فراروید!

موضوع بازی:

بازی Toy Blast در سبک بازی های پازلی از استودیوی بازیسازی Peak Games می باشد. باید تعداد دو یا چند بلوک هم‌رنگ را با یکدیگر تطابق دهید تا آن مرحله را پاک کنید. اسباب‌بازی‌هایی که گیر افتاده‌اند را جمع‌آوری کنید. اما شما باید مراقب باشید نجات همه اسباب‌ بازی‌ها کار آسانی نیست به این دلیل که تعداد حرکات شما در هر مرحله محدود می‌باشد. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.6 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

Toy Blast یک بازی پازلی است که در آن سعی خواهید کرد مسابقات را برای تکمیل سطح به بهترین شکل انجام دهید. مکانیک های هیجان انگیز زیادی را در بازی خواهید یافت که از آنها در سطوح خود استفاده می کنید. با سطوح مختلف، اوقات خوبی را با هدایای منحصر به فرد خواهید داشت.

در این بازی باید اسباب بازی هایی که در زیر بلوک های گرفتار هستند را جمع آوری کنید. حال باید بلوک های مشابه را حذف کنید تا اسباب بازی ها را جمع آوری کنید. اما بازی Toy Blast به همین سادگی که می گوییم نیست. چرا که تعداد حرکات بلوک ها در این بازی محدود هستند. هرچه به سطوح بالاتر صعود می کنید پازل ها سخت تر می شوند ازین رو می تواند از قدرت های جادویی و یو پی اس ها استفاده کنید و هیجان را چندین برابر کنید.

از ویژگی های بازی Toy Blast عبارت است از: گیم پلی منحصر به فرد و ساده – فقط مکعب های مطابق را لمس کنید. بیش از 1500 پازل، آسان و سرگرم کننده برای بازی اما چالش برانگیز برای استاد شدن. تقویت کننده های متعدد و combo های قدرتمند برای کمک به شما در حل پازل، ده ها شخصیت و اسباب بازی شایان ستایش برای حفظ شرکت شما در ماجراجویی خود و…

جمع بندی:

انفجار اسباب بازی یک بازی اعتیاد آور و سرگرم کننده است که شما را به چالش فکری دعوت می کند. اگر شماهم این سبک از بازی ها را دوست دارید! این بازی گزینه مناسبی برای شما است. شما می توانید بازی انفجار اسباب بازی‌ها را از فراروید دریافت کنید.

Toy Blast
بازی Toy Blast توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *