خانه » بازی » معمولی » دانلود بازی Zombie Defense – Plants War مود اندروید

دانلود بازی Zombie Defense – Plants War مود اندروید

آپدیترایگان
Zombie Defense - Plants War
  • آپدیت
  • نسخه 1.5.16
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • رای: 7
  • نظر: 0
محبوبیت 85% 85%

اسکرین شات ها

Zombie Defense - Plants WarZombie Defense - Plants WarZombie Defense - Plants WarZombie Defense - Plants War

هم اکنون دانلود بازی جذاب Zombie Defense – Plants War در فراروید!

موضوع بازی:

Zombie Defense – Plants War یک بازی تفننی و بقا است که از استودیو بازی سازی CSCMobi Studios می باشد. این بازی بسیار جذاب و هیجان انگیز است. داستان بازی به این صورت است که یک بیماری همه گیر و ویروس زامبی در این سرزمین به وجود امده است. این ویروس همه انسان ها را تبدیل به ارواح می کند. حال دانشمندان برای نجات خود و سایر افراد بازمانده، گیاهی را تولید کرده اند تا بتوانند این ارواح ها را متوقف کنند. حال شما باید از خود محافظت کنید و زامبی ها را از بین ببرید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی4.3 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

سبک بازی Zombie Defense – Plants War افسانه ای زامبی است. گیم پلی بازی ساده است، اما باید خلاق باشید و از تاکتیک هایی برای پیروزی در برابرزامبی ها و دفاع خانگی استفاده کنید. شما فقط وظیفه دارید که زامبی ها را بکشید و از خود دفاع کنید. در هر مرحله، زامبی ها از یک طرف حرکت می کنند و سعی می کنند به بیس شما نفوذ کنند. شما باید با استفاده از باغچه و گیاهانی که در اختیار تان قرار می گیرند مانع آنها شوید. نباید اجازه دهید زامبی ها موفق شوند. کم کم که زامبی ها را کشتید و آنها را از بین بردید می توانید پول به دست بیاورید و جایگاه های بیشتری را در باغچه تان آنلاک کنید.
از ویژگی های بازی Zombie Defense – Plants War عبارت است از: شما هر 15 ثانیه 1 گیاه دریافت می کنید. می توانید از تقویت کننده هدیه سریع برای سرعت بخشیدن به تولید گیاه استفاده کنید. همچنین می توانید با تماشای تبلیغات و یا تماشای تبلیغات گیاهان بیشتری دریافت کنید.

جمع بندی:

اگر شماهم به دنبال یک بازی جذاب و هیجان انگیز هستید! و یا اگر بازی های زامبی و بقا را دوست دارید،این بازی گزینه مناسبی برایتان است. شما می توانید بازی دفاع گیاهان در برابر زامبی ها را از فراروید دریافت کنید.
Zombie Defense - Plants War
بازی Zombie Defense - Plants War توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *