خانه » بازی » معمولی » دانلود بازی The Cook – 3D Cooking Game مود اندروید

دانلود بازی The Cook – 3D Cooking Game مود اندروید

آپدیترایگان
The Cook - 3D Cooking Game
  • آپدیت
  • نسخه 1.2.11
  • اندروید 7.0
  • دسته /
  • رای: 7
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

The Cook - 3D Cooking GameThe Cook - 3D Cooking GameThe Cook - 3D Cooking GameThe Cook - 3D Cooking Game

هم اکنون دانلود بازی اشپزی The Cook – 3D Cooking Game در فراروید!

موضوع بازی:

The Cook – 3D Cooking Game یک بازی سرگرم کننده اشپزی بسیار جذاب از استودیوی بازی سازی Coda Platform می باشد. شما در بازی صاحب یک ون هستید و آن را به یک رستوران سیار تبدیل کرده اید. قرار است با این ماشین به آماده سازی و سرو غذاها و سالادهای مختلف و خوشمزه بپردازید. همچنین قصد دارید به نقاط مختلف جهان سفر کنید و با مشتریان گوناگونی آشنا شوید. با این کار تجربه های جدیدی از آشپزی را یاد می گیرید و دستورپخت های زیادی را یاد می گیرید. مثل همه بازی های دیگر در سبک آشپزی، اولویت اصلی شما کسب رضایت و خوشنودی مشتریان است. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.2 از 5و0 امتیاز است.

در ادامه…

ماجراجویی آشپزی خود را شروع کنید. به سراسر جهان سفر کنید و دستورالعمل های جدید را کشف کنید. غذاهایی که تا حالا درباره آنها نشنیده اید و طعم ان را نچشیده اید درست کنید و مشتریان خود را راضی و خوشحال کنید. اگر بتوانید غذاهای متنوع و جدید برای مشتریان خود بپزید امتیاز بیشتری کسب می کنید و به مرحله بعدی می روید. برخلاف تقریباً تمام بازی های این سبکی، در The Cook – 3D Cooking Game شما باید به صورت دستی و تک به تک مشتریان را راه بی اندازید و تمام مواد لازم برای سفارش حاضر کنید. سفارش را خودتان دانه به دانه انتخاب کنید.

سبزی جات را قطعه قطعه کنید و آنها را به صورت خام، یا پخته برای مشتریان سرو کنید. این بخش از گیم پلی بازی The Cook – 3D Cooking Game بسیار دلچسب و دوست داشتنی است و حس و حال بسیار جالبی به بازیکنان منتقل می کند. بعد از حاضر کردن اولیه غذاها، نوبت به دیزاین و اضافه کردن آیتم های جانبی می رسد. باحاضر کردن سفارشات می توانید از مشتریان پول به دست اورید و امکانات و تجهیزات خود را ارتقاء دهید.

جمع بندی:

اگر شما هم به این سبک از بازی ها علاقه مند هستید! این بازی گزینه مناسبی برای شما است. شما می توانید بازی آشپز را از فراروید دریافت کنید.

The Cook - 3D Cooking Game
بازی The Cook - 3D Cooking Game توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *