خانه » بازی » معمولی » دانلود بازی Bubbu – My Virtual Pet Cat مود اندروید

دانلود بازی Bubbu – My Virtual Pet Cat مود اندروید

آپدیترایگان
Bubbu – My Virtual Pet Cat
  • آپدیت
  • نسخه 1.109
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • رای: 11
  • نظر: 0
محبوبیت 81% 81%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی جذاب Bubbu – My Virtual Pet Cat  در فراروید!

موضوع بازی:

Bubbu – My Virtual Pet Cat  یک بازی سرگرم کننده و کودکانه در سبک بازی های تفننی از استودیوی بازی سازی Bubadu برای سیستم عامل اندروید می باشد. در این بازی شما وظیفه دارید تا از حیوانات خانگی خود که در اختیار دارید، مراقبت کنید. البته حیوانی که شما دارید یک گربه به اسم Bubbu است که باید کارهای شخصی او را انجام دهید. به بوبو غذا دهید، لباسش را عوض کنید و نوازشش کنید، حمام را فراموش نکنید. این گربه دوست داشتنی به محبت شما نیاز دارد، از او مراقبت کنید و در یک کلام او را همیشه شاد و خندان نگه دارید. امتیاز به دشت اورده بازی در گوگل پلی 4.2 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

Bubbu – My Virtual Pet Cat  یک بازی کژوال در سبک بازیهای دخترانه می باشد. حال وقت این است که سرپرستی یک بچه گربه بامزه و دوست‌داشتنی به نام بوبو به عهده بگیرید و از ساعت‌ها بازی هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده لذت ببرید. در این بازی از بوبو گربه ملوس مراقبت کنید، بازی کنید، به او لباس بپوشانید و غذا بدهید، تمیزش کنید.  هنگام بیماری او را به بیمارستان ببرید، و نگهداری و مراقبت از یک گربه خانگی را تجربه کنید و ببینید چه قدر می‌توانید در این کار موفق باشید.

همچنین این بازی جذاب و سرگرم کننده دارای مینی گیم های زیبا و زیادی است. با انجام آن‌ها می‌توانید سکه لازم برای خریدن وسایل مورد نیاز را به دست آورید. اگر تا به حال یک بچه گربه یا حیوان خانگی نداشتید بازی Bubbu – My Virtual Pet Cat برایتان بسیار جذاب خواهد بود. بوبو یک گربه ناز و دوست داشتنی است که همیشه مشتاق به بازی است. علاوه بر انجام بازی باید کارهای زیاد شخصی او را انجام دهید. مطمئن شوید که او به خوبی میخوابد و غذایش را به خوبی می خورد تا بزرگ شده و به یک گربه بالغ تبدیل شود.

جمع بندی:

اگر شماهم عاشق بچه گربه ها و یا حیوان خانگی هستید! با بوبو یک تجربه خفن را خواهید داشت. شما می توانید بازی جذاب بوبو را از فراروید دریافت کنید.

 

Bubbu – My Virtual Pet Cat
بازی Bubbu – My Virtual Pet Cat توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *