خانه » بازی » معمایی » دانلود بازی Parking Jam 3D مود اندروید

دانلود بازی Parking Jam 3D مود اندروید

آپدیترایگان
Parking Jam 3D
  • آپدیت
  • نسخه 174.1.1
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 50% 50%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی سرگرم کننده Parking Jam 3D در فراروید!

موضوع بازی:

Parking Jam 3D یک بازی سرگرم کننده جذاب از استودیوی آلمانی Popcore Games برای کاربران اندرویدی می باشد. در این بازی شما باید طوری این ماشین ها را جا به جا کنید که راه خروج برای تک تک آن ها ایجاد شود. مراقب باشید که در حین انتخاب مسیر درست باعث برخورد این ماشین ها به یکدیگر نشوید. انجام بازی خیلی ساده است و گیم پلی آن طوری طراحی شده که فقط با یک دست بتوانید بازی را انجام دهید. اولویت اصلی در گذراندن مراحل بازی ترتیب خروج هر ماشین است. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.2 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

در بازی جذاب و رنگارنگ Parking Jam 3D خودتان را محک بزنید تا اون ماشین ها را در بیاورید. خیلی جذاب و سرگرم کننده است، خصوصا اگر بتوانید ماشین ها را با ترتیب در بیاورید. شما در یک پارکینگ کوچک هستید. خودروها به دلیل محدود بودن فضا، به هر طریق ممکن در ابعادی کوچک پارک کرده باشند. اگر یکی از این خودروها بخواهد از پارک خارج شود، به چند حرکت نیاز دارید. برای خارج کردن خودروها در بازی Parking Jam 3D ، چندان عجله زیادی نیاز نیست. تنها کافی‌ست که کارها را به ترتیب لازم انجام دهید. تنها در صورتی که این کار به شکل صحیح انجام شود، می‌توان خودروها را خارج کرد. این بازی یک پازل پرهیجان و جذاب است که ده‌‌ها مرحله مختلف در آن وجود دارد.

جمع بندی:

ترتیب خروج ماشین ها در این بازی اهمیت زیادی دارد بنابراین باید کمی ذهن خود را به چالش کشیده و با آزمون و خطا، راه درست را پیدا کنید. موانع و چالش های زیادی در این بازی در انتظار شما هستند که می توانند حسابی ذهنتان را درگیر کنند. شما می توانید بازی خارج کردن ماشین ها از پارک را از فراروید دریافت کنید.

 

Parking Jam 3D
بازی Parking Jam 3D توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *