خانه » بازی » ماجراجویی » دانلود بازی WarStrike مود اندروید

دانلود بازی WarStrike مود اندروید

آپدیترایگان
WarStrike
  • آپدیت
  • نسخه Varies with device
  • اندروید Varies with device
  • دسته /
  • رای: 4
  • نظر: 1
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

WarStrikeWarStrikeWarStrikeWarStrike

هم اکنون دانلود بازی اکشن WarStrike در فراروید!

موضوع بازی:

WarStrike یک بازی اکشن و سرگرم کننده از استودیو بازی سازی GameFrame Studio برای دستگاه های موبایلی با سیستم عامل اندروید می باشد. این بازی شما را به سفری در دنیای جنگ گرافیک فوق العاده می برد. شما در این بازی مامور هستید و باید ماموریت های پیچیده را انجام دهید. شما همچنین می توانید سلاح های خود را ارتقا دهید تا آنها را قوی تر کنید. ‏شما می توانید به عنوان یکی از سه قهرمان بازی کنید و با انبوهی از دشمنان در مکان های مختلف مبارزه کنید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل 3.9 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

شما دربازی اکشن اعتصاب جنگی WarStrike به عنوان مامور قرار می گیرید و باید سعی کنید که عملیات های پیچیده را انجام دهید. باید فردی به نام “تل برودی” را دستگیر کنید. یک شخصیت تروریست بین المللی است و همچنین با ویروسی کردن انسان ها می تواند آن ها را به زامبی تبدیل کند. یک خطر بسیار بزرگ برای بشریت محسوب می شود. مکانیزم خاص و خلاقانه و گیم پلی عالی که دارد و دارای ۳ مود کمپین، مولتی پلیر و اسنایپر می باشد که او را به بهترین بازی های موبایلی تبدیل کرده است.

توسعه دهندگان بازی WarStrike خیلی سعی بر افزایش گرافیک این بازی داشتند و سعی کردند تمامی افکت های سینمایی و دراماتیک را در این بازی دخیل کنند و صداگذاری های واقع گرایی برای انفجار و همچنین شلیک اسلحه را نیز در این بازی به کار ببرند که گیمر ها از این ویژگی ها به خوبی یاد کردند

جمع بندی:

در صورتی که شما نیز از دوست‌داران سری بازی‌های اکشن، ماجرایی و اول شخص هستید! این بازی دارای یک گیم‌پلی منحصر به فرد و جذاب است که شما می‌توانید با ایفای نقش در آن، از تجربه ماموریت‌های جذاب آن لذت ببرید. بازی را میتوانید از فراروید به صورت رایگان دریافت کنید.

WarStrike
بازی WarStrike توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات
  1. سلام سری ۴ مراحلو نمیاره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *