خانه » بازی » معمولی » دانلود بازی Cooking Live – Cooking games مود اندروید

دانلود بازی Cooking Live – Cooking games مود اندروید

آپدیترایگان
Cooking Live - Cooking games
  • آپدیت
  • نسخه 0.31.0.22
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی Cooking Live – Cooking games در فراروید!

موضوع بازی:

Cooking Live یک بازی اشپزی و مدیریتی بسیار جذاب از استودیوی قبرسی Matryoshka می باشد. بازی بسیار خوش ساخت و دارای خط داستانی منحصر به فرد است. در بازی دختری به اسم Jane علاقه زیادی به اشپزی دارد. او تصمیم میگیرد که مهارت های اشپزی خود را به کار بگیرد. Jane راه سختی را در پیش دلرد و با چالش های بسیار زیادی روبه رو می شود. شما باید به او کمک کنید تا در این مسیر موفق بشود و بتواند رستوران خود را مدیریت کند. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.5 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

همانطور که گفتیم شخصیت اصلی بازی Cooking Live دختری جوان و خوش ذوق به نام Jane است. اما تصمیم او بسیار بزرگ تر از یه رستوران است. قصد دارد تا با سفر به نقاط مختلف دنیا و همکاری با رستوران های مختلف مسیر موفقیت خود را در پیش بگیرد. اما این مسیر چالش ها و اتفاقات زیادی را شامل می شود و به همین خاطر Jane به کمک شما نیاز دارد تا برای رسیدن او به موفقیت کمکش کنید.
در بخش آشپزی ها، مثل همه بازی های مشابه، مشتریان رو به روی شما قرار می گیرند و سفارش خود را به شما نشان می دهند. شما باید خیلی سریع سفارش های مشتریان را آماده کنید. با کمک پول هایی که در بازی Cooking Live کسب می کنید می توانید آشپزخانه ها و رستوران های خود را توسعه دهید. همچنین می توانید ایتم های مختلف را خریداری کنید. با انجام هر مرحله از مراحل آشپزی یک ستاره دریافت می کنید. با خرج کردن هر یک ستاره می توانید یکی از قسمت های رستوران خود را بازسازی و مدرن کنید و یک دکور جذاب بسازید.

جمع بندی:

روند سرگرم کننده و طراحی های چشم نوازش می تواند هر کسی با هر سلیقه ای را مدت ها سرگرم کند. اگر شما هم به دنبال این سبک از بازی ها هستید! بازی زندگی با آشپزی را از فراروید دریافت کنید و لذت ببرید.
Cooking Live - Cooking games
بازی Cooking Live - Cooking games توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *