خانه » بازی » معمولی » دانلود بازی Gardenscapes مود اندروید

دانلود بازی Gardenscapes مود اندروید

آپدیترایگان
Gardenscapes
  • آپدیت
  • نسخه 6.8.0
  • اندروید 4.4
  • دسته /
  • رای: 3
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی جذاب Gardenscapes درفراروید!

موضوع بازی:

Gardenscapes یک بازی کژوال جذاب  از استودیوی بازیسازی Playrix Games می باشد. حال زمان این است که، سوار بر کشتی ماجراجویی حود شوید و جورچین های سه تایی را تکمیل کنید. قسمت های مختلف باغ را تکمیل کنید. از انجام کارهای مختلف لذت ببرید. کاراکترهای مختلف و جذابی مانند آستین در طول بازی هستند که شما را همراهی می کنند. شما در این بازی رازهای باغ را متوجه خواهید شد و با کاراکترهای مختلفی مانند آوستین و خدمتکارتان بازی خواهید کرد. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.5 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

در بازی Gardenscapes پا به سفر پرماجرایی میگذارید و عمارتی را میبینید میکنید که قبلا زیبایی بسیاری داشته. اما حال ظاهری قدیمی دارد و چشمه ها و فواره هایش خشکیده و آن شکوه سابق از بین رفته است. شما باید مراحل پازلی بسیاری را پشت سربگذارید و با تطبیق سه یا بیشتر، آیتم های رنگارنگ و حذف آنها امتیاز جمع کنید. با طی هر مرحله عناصر زیباسازی محیط آزاد شده و باردیگر زیبایی به عمارت برمیگردد. شخصیت های محبوبی مانند آستین و توله سگ دوست داشتنی اش را همراهی کنید تا با کنار هم قرار گرفتن میوه های خوشمزه و سبزیجات، دستاوردهای جدید را آزاد سازند. خودتان را در فعالیت های باغبانی غرق کنید.

بخشی از جذابیت های بازی Gardenscapes: ده ها تن از شخصیت ها در بازی شما می توانید با آنها دوستی برقرار کنید. یک حیوان خانگی دوست داشتنی است که همیشه در کنار شماست. امکان ذخیره مراحل بازی با وارد شدن به اکانت شبکه های اجتماعی و…

جمع بندی:

یکی از بازی های پر طرفدار که گرافیک و طراحی بسیار عالی را دارد. شما با نصب این بازی یک بازی های پازلی جال و پر فراز و نشیب و اتفاقات غیر منتظره تجربه خواهید کرد. شماهم اگر علاقه مند به این سبک از بازی ها هستید! میتوانید بازی باغدار را از فراروید دریافت کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *