خانه » بازی » ماجراجویی » دانلود بازی I Saw Black Clouds مود اندروید

دانلود بازی I Saw Black Clouds مود اندروید

آپدیترایگان
I Saw Black Clouds
  • رای: 4
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی I Saw Black Clouds در فراروید!

موضوع بازی:

I Saw Black Clouds یک بازی بسیار جذاب و حرفه ای است که، از استودیو بازی سازی Djinnworks GmbH برای دستگاه های موبایلی با سیستم عامل اندروید می باشد. کریستینا بعد از مرگ مشکوک و غیر منتظره یکی از دوستان نزدیکش به زادگاه خود باز می گردد. او تلاش می کند جوابی پیدا کند و همچنین سر نخی از این مرگ تاریک بیرون بکشد. واقعیت بسیار ناراحت کننده تر از تصورات کریستینا است. شما در این بازی تنها هستید و این سفر را باید به تنهایی انجام دهید. این بازی دارای گیم پلی ای مهیج و روانشناختی است. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.2 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

داستان بازی I Saw Black Clouds به این صورت است که، کریستینا بعد از شنیدن خبر مرگ مرموز یکی از دوستان نزدیکش به شهر محل زندگی اش که در زمان کودکی در آنجا زندگی می کرد،باز می گردد. هدف او از این کار این است که، پرده از راز قتل دوست خود بردارد. وقتی او پای خود را به این ماجرا می گذارد متوجه می شود که داستان خیلی پیچیده تر و فراتر از یک اتفاق ساده است.

کریستینا در مواجهه با شرایطی خاص نیاز به تصمیم گیری در بازی I Saw Black Clouds دارد. شما کسی هستید که باید تصمیم ها را برای اقدام بعدی شخصیت بازی بگیرید. بدیهی ست که انتخاب های شما منجر به تغییر داستان خواهد شد. این بازی چندین پایان مختلف دارد و هر انتخاب شما مسیر داستان را ممکن است به طور کامل تغییر دهد. بنابراین در نظر داشته باشید که باید انتخاب های درستی کنید.

جمع بندی:

نحوه ارتباط شما با شخصیت ها و انتخاب های اخلاقی که در این راه انجام می دهید، بر آنچه کشف می کنید ، سفری که در بازی طی می کنید و وضوح تصویری که در پایان پیدا می کنید تأثیر خواهند گذاشت. شما می توانید بازی من ابرهای سیاه دیدم را از فراروید دریافت کنید.

I Saw Black Clouds
بازی I Saw Black Clouds توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *