خانه » بازی » معمایی » دانلود بازی Thief Puzzle: to pass a level مود اندروید

دانلود بازی Thief Puzzle: to pass a level مود اندروید

آپدیترایگان
Thief Puzzle: to pass a level
  • آپدیت
  • نسخه 1.5.22
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • رای: 11
  • نظر: 2
محبوبیت 81% 81%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی پازلی Thief Puzzle: to pass a level در فراروید!

موضوع بازی:

Thief Puzzle: to pass a level یک بازی سرگرم کننده و اعتیاد آور است که، از استودیو بازی سازی WEEGOON برای دستگاه های اندرویدی می باشد. در بازی شما باید پازل ها را حل کنید و چیزهای با ارزش را بدست آورید. مانند بازی های پازل فکری، معماها را حل کنید و گنج های مورد نظر خود را بدزدید. هر بار که از سطح بازی های پازل فکری عبور می کنید، شما حس خوبی را دریافت میکنید. وظیفه شما در بازی این است که مانند بازی های دزدD، موردی را که می خواهید بدزدید و فرار کنید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.2 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

در بازی شما در نقش یک آدمک باید اقلام و گنجینه های مورد نظر خود را بدزدید. با پازل های مختلف و تست های دشواری که در بازی وجود دارد ذهن خود را به چالش بکشید. وظیفه شما این است که چیزی را که می خواهید را در بازی Thief Puzzle: to pass a level بدزدید را به دست آورید و روشها و راه هایی که می توانید به آن برسید را پیدا کنید. هر بار که شما از یک مرحله به مرحله بعد می روید، لبخندی بر روی لب های آدمک شما ظاهر می شود.

هر سطح از بازی دارای یک پازل متفاوت است پس از هوش خود استفاده کنید و معماها را حل کنید. گران ترین جواهرات را بدزدید و از گرفتار شدن در بازی های پازل دزد خودداری کنید. برای اینکه یه دزد حرفه ای شوید خود را به خطر بیندازید و چیز های گزان قیمت را بدزدید.

جمع بندی:

شما با انجام بازیهای معمایی هیچوقت گذر زمان را حس نمی کنید. این بازیهای فکری و معمایی یک ورزش عالی برای مغز و بهترین سرگرمی است. شما می توانید بازی جذاب  پازل دزد را از فراروید دریافت کنید و لذت ببرید.

 

Thief Puzzle: to pass a level
بازی Thief Puzzle: to pass a level توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات