خانه » بازی » معمولی » دانلود بازی Space Decor : Island مود اندروید

دانلود بازی Space Decor : Island مود اندروید

آپدیترایگان
Space Decor : Island
  • آپدیت
  • نسخه 5.0.13
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • رای: 6
  • نظر: 0
محبوبیت 66% 66%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی تفننی Space Decor : Island در فراروید!

موضوع بازی:

Space Decor : Island یک بازی جذاب پازلی و فکری از استودیو بازی سازی ZYMOBILE LIMITED برای دستگاه های اندرویدی میباشد. در این بازی جذاب شما در نقش یک طراح دکوراسیون داخلی قرار هستید و وظیفه شما این است که، با قبول کردن پروژه های طراحی دکوراسیون داخلی، به یک طراح دکوراسیون حرفه ای و معروف در سطح جهان تبدیل شوید. در این بازی شما در یک جهان مدرن بودید و طراحی دکوراسیون شما با استایل ها ومد اروپایی، مینیمالیستی، و… است. در Island، شما در یک جهان جزیره ای هستید و طراحی دکوراسیون شما با استایل های مناطق گرمسیری، هاوایی، آسیای شرقی، و… است. این بازی یک بازی نحصر به فرد و فوق العاده جذاب است. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.2 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

با حل کردن پازل ها شما میتوانید، تجهیزات و وسایل موجود در بازی Space Decor : Island مانندمثل مبلمان، تخت خواب، میز و صندلی، پرده اتاق، و همه چیز هایی که برای طراحی دکوراسیون داخلی نیاز دارید را آنلاک کنید. طراحی مراحل بازی بسیار جذاب است و جزئیات بالایی دارد. همچنین، مکان های زیادی که، برای طراحی دکوراسیون داخلی در بازی وجود دارند هم از تنوع بالایی برخوردار است. از آپارتمان و ویلا گرفته تا رستوران و هتل، تمام مکان هایی که فکرش را بکنید در بازی Space Decor : Island وجود دارند. برای له کردن 3 یا بیشتر کاشی های مشابه، آنها را تعویض کنید. شما می توانید برای ایجاد صفحه کاغذی مربعی از چهار بسازید. ایجاد تقویت کننده های شگفت انگیز 5 یا بیشتر را مطابقت دهید.

جمع بندی:

بنابراین یک بازی بسیار جذاب و عالی از دسته بازی های پازلی و فکری است. اگر شماهم از علاقه مندان به این سبک از بازی های فکری هستید! شما می توانید بازی طراح دکوراسیون داخلی: جزیره را از فراروید دریافت کنید و لذت ببرید.

Space Decor : Island
بازی Space Decor : Island توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *