خانه » بازی » اکشن » دانلود بازی Maze Bomber مود اندروید

دانلود بازی Maze Bomber مود اندروید

آپدیترایگان
Maze Bomber
  • آپدیت
  • نسخه برای هر دستگاه متفاوت است
  • اندروید 4.4
  • دسته /
  • رای: 0
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

Maze BomberMaze BomberMaze BomberMaze Bomber

هم اکنون دانلود بازی اکشن Maze Bomber در فراروید!

موضوع بازی:

Maze Bomber یک بازی خوش ساخت و سرگرم کننده از استودیوی معروف ABI Global LTD می باشد. بازی سبکی کلاسیک و رترو دارد. عنوانی جذاب و سرگرم‌کننده برای علاقه‌مندان به بازی‌های اکشن با پازل و معما است که شما را ساعت ها سرگرم میکند. در این بازی، شما در نقش یک بمب‌گذار حرفه ای ایفای نقش می‌کنید که در هر مرحله باید در داخل هزارتو یا مِیز وظایف مهمی را به انجام برساند. این بازی در گوگل پلی موجود است.

در ادامه…

بازی Maze Bomber در داخل یک محیط شطرنجی است و فضاییی فان و گیم‌پلی آن بسیار ساده و یادگیری آسانی دارد. همه آن چیزی که شما نیاز دارید این است که در داخل هزارتوی بازی بدوید و از تله‌ها و دشمنان خود دوری کنید. در حین دویدن، شما می‌توانید آیتم‌های مختلف را برای ضربه زدن به دشمنان جمع‌آوری کنید. هدف شما این است که در داخل هزارتو کاوش کنید و به قهرمان بازی کمک کنید تا به مقصد برسد.

در این بازی شما به دنیایی فانتزی می روید که شما در نقش شخصیت اصلی بازی در دنیایی فانتزی گیر افتاده اید و باید با عبور از مراحل مختلف به بخش های بعدی بروید.  با شروع هر مرحله از بازی Maze Bomber باید به یک نقطه مشخص بروید. مراحل بازی در سرزمین ها و شرایط گوناگونی دنبال می شود. دشمنان شما موجوداتی شیطانی اند که فقط در مسیری مشخص حرکت میکنند و در همان مسیر به عقب بازمیگردند. کار شما در بازی فرار از دست آن ها و عدم هیچگونه برخورد با آن هاست.

جمع بندی:

در بسیاری از مواقع شما برای رسیدن به این نقطه باید ابتدا یک کلید به دست بیاورید که ممکن است در نقطه ای دیگر از نقشه قرار داشته باشد. حرکات در نقاط مختلف نقشه آسان نیست و چالش برانگیز خواهد بود. شما می توانید بازی جذاب بمب گذار هزارتو را از فراروید دریافت کنید.

 

Maze Bomber
بازی Maze Bomber توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *