خانه » بازی » معمایی » دانلود بازی Hero Rescue مود اندروید

دانلود بازی Hero Rescue مود اندروید

آپدیترایگان
Hero Rescue
  • آپدیت
  • نسخه 1.1.25
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

Hero RescueHero RescueHero RescueHero Rescue

هم اکنون دانلود بازی پازلی Hero Rescue در فراروید!

موضوع بازی:

Hero Rescue این‌ بازی هیجان‌ انگیز در سبک پازل و‌ با ساخت معماهای مختلف است که، از استودیو بازی سازی Super Game Studios برای دستگاه های اندروید می باشد.  شما در نقش یک قهرمان هستید که در بازی برای شما کلا دو هدف تعیین شده است که اولین مورد آن نجات دادن شاهزاده از دست راهزنان می باشد و دومین مورد دست یابی به طلا های مخفی می باشد که شما را می تواند به یک قهرمان ثروتمند تبدیل کند. امتیاز به دست اورده این بازی در گوگل پلی 4.4 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

بازی Hero Rescue ماموریت های زیادی را برای شما فراهم می کند که هر کدام پیچیدگی و چالش خاصی را دارد. موانع و دردسرهای زیادی در طول راه برای شما وجود دارد که، باید با هوش و مهارت خود آن ها را از بین ببرید. در بازی هیرو رسکیو پین هایی را باید از سر راه ابزار سنگین و کشنده بردارید تا بر روی عنکبوت ها افتاده و آن ها را بکشد. زمان و مکان‌ استفاده از هر پین به مهارت شما بستگی دارد و باید از زمان استفاده از هرکدام به طور کامل مطلع باشید.

روش بازی به این صورت است که، در یک‌ میدان مشخص با استفاده از ابزار مختلف در شکل های متفاوت پازل هایی را برای شما فراهم می اورد. این ابزار شامل توپ ها رنگارنگ در سقف ساختمان، چوبه های دراز در دیوارها، وسایل سنگین و خطرناک، گازهای کشنده و سایر موارد می باشد. در Hero Rescue شما باید مهارت و هوش خود را برای حل کردن مسئله استفاده کنید.

جمع بندی:

این بازی دارای گرافیک و گیم‌ پلی منحصر به فرد می باشد. اگر شماهم از علاقه مندان به این سبک از بازی ها هستید! می توانید بازی هیرو رسکیو را از فراروید دریافت کنید.

Hero Rescue
بازی Hero Rescue توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *