خانه » بازی » استراتژی » دانلود بازی Asia Empire مود اندروید

دانلود بازی Asia Empire مود اندروید

آپدیترایگان
Asia Empire
  • رای: 3
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی استراتژی Asia Empire در فراروید!

موضوع بازی:

Asia Empire اکنون سال 2027 میلادی است. جنگ بسیار بزرگ رخ داده است و یک انقلاب در حال رخ دادن است. شما به عنوان کاراکتر اصلی این بازی به عنوان رهبر شورشیان هستید که باید به مبارزه بپردازید و تمامی کشورهای آسیا را تصرف کنید و یک امپراتوری جدید بسازید. به عنوان رهبر خاورمیانه باید تلاش تان را به کار بگیرید تا هم از نظر افتصادی و هم از نظر نظامی بهترین باشید، تا کسی نتواند به شما زور بگوید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.3 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

در بازی استراتژیکی امپراتوری Asia Empire شما به عنوان رهبر خاورمیانه باید تمام تلاشتان را انجام دهید و از حمله ی دشمنان جلوگیری کنید و مراقب جاسوسان باید که در امور کشور داری شما دخالت نکنند. این بازی به گونه ای واقعی طراحی شده است که می توانید غرق این بازی شوید و هیجان بسیار بالایی را تجربه کنید. همچنین در این بازی سلاح های مختلفی مانند: جت جنگنده، هلکوپتر، ربات جنگی، زیر دریایی، هواپیمای بدون سرنشین، سربازان، موشک های بالستیک، تانک، توپخانه و…. وجود دارد.

کشور مختلف افغانستان، ارمنستان، آذربایجان، بحرین، بنگلادش، بوتان، برونئی، کامبوج، چین، قبرس، گرجستان، هند، اندونزی، ایران، عراق، فلسطین اشغالی، ژاپن، اردن، قزاقستان، کویت، قرقیزستان، لائوس، لبنان، مالزی، مالدیو، مغولستان، میانمار، برمه، نپال، کره شمالی، عمان، پاکستان، فلسطین، فیلیپین، قطر، روسیه، عربستان سعودی و… به عنوان رهبر ماموریت تان را در Asia Empire اغاز کنید و برای تبدیل شدن به بزرگترین امپراتوری تلاش کنید. این بازی زیبا همچنین توانسته امتیاز بالا و خوب 4.5 از 5 را نیز دریافت کند. بازی دارای گرافیکی دیدنی و جذابی می باشد که بر زیبایی بازی افزوده است و شما را ساعت ها سرگرم میکند.

جمع بندی:

اگر شما هم به این سبک از بازی های امپراطوری علاقه دارید! این بازی گزینه مناسبی برای شما است. شما میتوانید بازی امپراتوری آسیا را از فراروید دانلود کنید.

 

 

Asia Empire
بازی Asia Empire توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *