خانه » بازی » معمایی » دانلود بازی Detective Sherlock Pug: Hidden مود اندروید

دانلود بازی Detective Sherlock Pug: Hidden مود اندروید

آپدیترایگان
Detective Sherlock Pug: Hidden
  • رای: 0
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

Detective Sherlock Pug: HiddenDetective Sherlock Pug: HiddenDetective Sherlock Pug: HiddenDetective Sherlock Pug: Hidden

هم اکنون دانلود بازی پازلی Detective Sherlock Pug: Hidden در فراروید!

موضوع بازی:

Detective Sherlock Pug: Hidden یک بازی سرگرم کننده و جالب در سبک فکری و پازلی است که، از استودیو بازیسازی Crisp App Studio – Hidden Object Games می باشد. شما در بازی، وارد دنیایی پر از جرم و جنایت می شوید. نیرو های شیطانی دنیا را به سیطره خود در آورده اند. حال شما باید وارد بازی شوید به نیرو های پلیس کمک کنید تا مشکلات را حل کنند و مردم و شهر را نجات بدهند. شما به عنوان کارآگاه شرلوک هولمز از ابر قهرمانان دعوت می کنید تا یار و یاور شما باشند و به شما کمک کنند تا در بازی موفق باشید. این بازی در گوگل پلی نیز موجود است.

در ادامه…

سایه Skindiver شیطان به ادیوپولیس سقوط کرده است. پلیس شهر نمی داند چه باید بکند. کارآگاه شرلوک میناک تصمیم میگیرد تا،برای کمک از ابرقهرمانان دعوت کند. در این بازی Detective Sherlock Pug: Hidden شما به یک ابرقهرمان (مرد دست راست کارآگاه کتاب کمیک بوک) تبدیل می شوید تا یک مورد خارق العاده خارق العاده را حل کنید. شیطان را پیدا کنید و ان را شکست دهید و دنیا را نجات دهید.

این بازی شامل بسیاری از آیتم های پنهان است. این به این معنی است که، حتی اگر جستجو را در یک مکان به پایان برسانید ، می توانید برای دستیابی جدید ، آن را با مجموعه جدیدی از اشیاء پنهان تکرار کنید. به عنوان مثال ، یک کلید در صحنه کارآگاه بعدی را باز می کند.

ویژگی های بازی Detective Sherlock Pug: Hidden عبارت است از: ترکیبی انفجاری از کتاب طنز ، راز و طنز. داستان جذاب با شخصیت های طنز رنگارنگ. صحنه های شگفت انگیز و جذاب با گرافیک چشمگیر برای شکار سرنخ ها در، احساس یک ابرقهرمان. شخصیت های شوخ و دوست داشتنی و…

جمع بندی:

 اگر به دنبال بازیهای با کیفیت بالا و سرگرم کننده به دنبال بازی های اشیاء هستید! این بازی بهترین گزینه برای شما است. شما می توانید بازی کارآگاه شرلوک هولمز را از فراروید دانلود کنید.

Detective Sherlock Pug: Hidden
بازی Detective Sherlock Pug: Hidden توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *