خانه » بازی » استراتژی » دانلود بازی Auto Chess Defense – Mobile مود اندروید

دانلود بازی Auto Chess Defense – Mobile مود اندروید

آپدیترایگان
Auto Chess Defense - Mobile
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

Auto Chess Defense - MobileAuto Chess Defense - MobileAuto Chess Defense - MobileAuto Chess Defense - Mobile

هم اکنون دانلود بازی استراتژیک Auto Chess Defense – Mobile در فراروید!

موضوع بازی:

Auto Chess Defense – Mobile یک بازی استراتژیک دفاعی از سوی استودیوی Master Chess می باشد. در بازی قهرمان شطرنج خود را کنترل کنید. پلی استایل منحصر به فرد خود را به وجود بیاورید. واحد های نظامی مختلف را ترکیب کنید و میزان درآمد خود را با استراتژی مناسب کنترل کنید. دشمنان را نابود کنید و به آن ها نشان دهید که پادشاه واقعی چه فردی است. بیش از 50 قهرمان وجود دارد، که تمام آن ها را می توانید ارتقا دهید. قهرمان های خود را در شطرنج 8 در 8 آزادانه حرکت دهید. هدف اصلی این بازی جمع آوری قهرمانان قدرتمند می باشد که با این کار شما میتوانید ارتشی قدرتمند را برای خود تشکیل دهید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.0 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

شما می توانید مکان قهرمانان را به شکل دلخواه انتخاب کنید و وضعیت آن ها را مشاهده کنید. تمام دشمنان خود را در بازی Auto Chess Defense – Mobile شکست دهید. هر قهرمان در این بازی دارای ویژگی ها و قدرت های خاص خود است که با پیدا کردن آنها میتوانید به نوع خاصی از قدرتشان استفاده کنید. با استفاده از قدرت ها در نهایت پیروز بازی باشید. در این بازی آیتم های فوق العاده ای وجود دارد که، به سادگی به کمک قهرمانان خود می توانیدآنها را بدست آورید. هر یک از قهرمانان قابلیت شخصی سازی را دارند. این ویژگی کمک میکند تا مهارت آنها اضافه شود. اگر در بازی Auto Chess Defense – Mobile تا آخر زنده بمانید و جوایز بی نظیری دریافت کنید. با دیگر بازیکنان از سراسر جهان رقابت کنید، و در لیدربرد بازی رتبه خود را بهبود بخشید.

جمع بندی:

در میدان مقابل دیگر رقیب های خود قرار بگیرید بهترین انتخاب های خود را به نمایش بگذارید. این گیم همانند بازی شطرنج طراحی شده اما با قوانین جدید که در آن باید این قوانین را رعایت کنید تا به پیروزی برسید. شما می توانید بازی جذاب دفاع شطرنجی را از فراروید دانلود کنید.

Auto Chess Defense - Mobile
بازی Auto Chess Defense - Mobile توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *