خانه » بازی » استراتژی » دانلود بازی Auto Chess War مود اندروید

دانلود بازی Auto Chess War مود اندروید

آپدیترایگان
Auto Chess War
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

Auto Chess WarAuto Chess WarAuto Chess WarAuto Chess War

هم اکنون دانلود بازی استراتژیک Auto Chess War در فراروید!

موضوع بازی:

Auto Chess War یک بازی هیجان انگیز در سبک استراتژیک است که از استودیوی بازی سازی Phoenix Mobile می باشد. در این بازی استراتژیک PvE جادویی-واقعی، شما باید مردان خود را خریداری کنید و آرایش تاکتیکی خود را برای نبرد ترتیب دهید. شما باید قطعات خود را ارتقا دهید و ترکیب های مختلفی را برای افزایش مهارت های رزمی خود امتحان کنید. نکته مهم این است که، هر قطعه مهارت های منحصر به فرد خود را دارد و نکته کلیدی برای پیروزی این است که نحوه استفاده صحیح از قطعات خود را تعیین کنید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.3 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

در بازی استراتژیک Auto Chess War قرار است درگیر نبردهای جادویی با گرافیک و تصاویر واقع گرایانه شوید. اگر می خواهید رقباء خود را راحتر شکست دهید حتما پول بدست آورده و به وسیله آن به بخش ارتقاء نیروهای بروید و آنها را تا آنجا که جا دارد آپگیرد کنید.ا با قدرت بیشتری در میدان نبرد حضور پیدا کرده و دشمنان خود را زمین گیر کنید. شما باید نیروهای خود را خریداری کنید و شکل گیری تاکتیکی دلخواهتان را ترتیب دهید تا بتوانید با دشمنان مبارزه کنید. برای بردن باید قطعات خود را ارتقا دهید و ترکیب های مختلفی را برای ارتقاء مهارت های رزمیتان امتحان کنید.

پیشرفت نبرد شما بطور خودکار ذخیره  در بازی Auto Chess War می شود ، بنابراین میتوانید بازی را خاموش کنید و به حالت دوم برگردید. در حالت roguelike با هر بار اجرا ماجراجویی جدید و تجربه متفاوتی برای شما فراهم می شود و گزینه Challenge Endless به شما این امکان را می دهد که محدودیت های خود را کاهش دهید و به هدف نزدیک شوید.

جمع بندی:

بنابراین اگر شماهم از علاقه مندان به این دسته از بازی های رقابتی هستید! این بازی گزینه مناسبی برای شما است. شما می توانید بازی مبارزات شطرنجی را از فراروید به صورن رایگان دریافت کنید.

Auto Chess War
بازی Auto Chess War توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *