خانه » بازی » معمایی » دانلود بازی Match Hit – Puzzle Fighter مود اندروید

دانلود بازی Match Hit – Puzzle Fighter مود اندروید

آپدیترایگان
Match Hit - Puzzle Fighter
  • آپدیت
  • نسخه 1.6.13
  • اندروید 7.0
  • دسته /
  • رای: 8
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی پازلی، فکری Match Hit – Puzzle Fighter در فراروید!

موضوع بازی:

Match Hit – Puzzle Fighter یک بازی در ژانر پازل و فکری است که از استودیو بازی سازی SayGames می باشد. در بازی با کنار هم نهادن غذاهای مختلف حریفان خود را شکست دهید. در واقع این بازی مبارزه خیابانی است که نیروی مورد نیاز آن از غذاها در کنار هم تامین می شود. بنابراین اگر می خواهید ضربات بیشتر و قوی تری را به رقیب خود بزنید باید غذاهای بیشتری را در کنار هم قرار دهید. درکل یک بازی جورچین فکری است. امتیاز به دست اورده این بازی در گوگل پلی 4.5 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

در بازی Match Hit – Puzzle Fighter برای شما انواع هات داگ، همبرگر، دونات و … را قرار دادیم تا به شما برای مبارزه کردن نیرو دهد. سعی کنید در اولین بار بیشترین تعداد غذا را در کنار هم قرار دهید تا محکم ترین ضربه را بزنید. هرچه به مراحل بالاتر بروید سکه های بیشتری نیز دریافت می کنید. شما می توانید با جمع کردن آن ها توانایی های شخصیت خود را افزایش دهید. ترکیب درگیری و مبارزه در خیابان همراه با پازل های غذای خیابانی، در این بازی مبارزه ای سرگرم کننده است. با حل پازل های 3*3، ضربات سنگین وارد کنید.

هرچه بیشتر از یک نوع غذای ناخواسته بتوانید در بازی Match Hit – Puzzle Fighter به هم متصل کنید ، محکم تر ضربه می زنید. با رشته های هات داگ ، همبرگر ، پیراشکی و چیپس سیب زمینی ضربه ها را تقویت کنید. قدرت واقعی را در پشت مشت خود قرار دهید و چاشنی ها را از جریان بی پایان چالش ها دور کنید. تا جایی که می توانید مواد غذایی از نوع مشابه را در یک رشته بگذارید تا حداکثر ضربه را به حریف خود وارد کنید.

جمع بندی:

بنابراین اگر شماهم از علاقه مندان به بازی های جورچین و حل کردنی هستید! این بازی برای شما گزینه خوبی است. شما می توانید بازی ضربه هماهنگ را از فراروید دانلود کنید.

Match Hit - Puzzle Fighter
بازی Match Hit - Puzzle Fighter توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *