خانه » بازی » استراتژی » دانلود بازی Auto Chess مود اندروید

دانلود بازی Auto Chess مود اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
Auto Chess
  • رای: 4
  • نظر: 0
محبوبیت 75% 75%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی استراتژی Auto Chess در فراروید!

موضوع بازی:

Auto Chess یک بازی بسیار رقابتی و حرفه ای در سبک استراتژی از استودیوی چینی Dragonest Game می باشد. با استفاده از عناصر بازی های کارتی و نقش آفرینی می باشد که در آن شما با سفر به دنیای افسانه و خیالی Dota در نقش ده ها قهرمان مختلف به رقابت های چند نفره خواهید پرداخت. این بازی به صورت آنلاین است. همچنین بازی دارای یک استخر کارت بزرگ است و بازیکنان به صورت تصادفی از این استخر کارت های قهرمانان را دریافت می کنند. شما می توانید با مدیریت و ارتقاء این کارت ها، خودتان را قدرتمند کنید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.4 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

در شما Auto Chess باید در برابر بازیکنان آنلاین از سراسر جهان قرار بگیرید و قهرمانان خود را در ترکیب مناسب خودشان قرار دهید و حمله کنید. شما در نقش رهبر باید قهرمانان را متناسب با توانایی هایشان و سبک مورد نظر خود در مکان مناسب قرار دهید. با استفاده از استراتژی خاص خود جنگ کنید. با جمع آوری و تغیر کارت های قهرمانان، ترکیب های مختلفی را شکل دهید. پس در چندین نبرد 10 دقیقه ای با بازیکنان از سراسر جهان مبارزه کنید و آنها را به چالش بکشید. دقت کنید تنها تعداد محدودی از قهرمانان را می‌توانید مورد استفاده قرار دهید و همچنین باید در یک زمان مشخص چیدمان نیروها را تمام کنید.

این چیدمان اهمیت زیادی دارد. شما حتما باید به قابلیت‌ شخصیت‌ها و فاصله‌شان از نیروهای دشمن نگاه کنید. به‌طور مثال در بازی Auto Chess کمانداران خود را در خط مقدم قرار ندهید، چون که  سریعا توسط دشمن نابود می‌شود. حال اگر این کمانداران را پشت سر همه نیروهای خودی قرار دهید آن‌ها هنگام نبرد نیروهای اصلی می‌توانند پشتیبان خوبی باشند. همینطور قهرمانان غول‌آسا را هم باید در خط اول قرار دهید تا سپر خوبی برای جلوگیری از پیشرفت دشمنان باشند.

جمع بندی:

مهارت در بازی نقش اساسی دارد. هر بازیکن با استفاده از امکانات یکسان برای همه باید از استراتژی‌های منحصربه‌ فرد خودش استفاده کند. درنهایت در لیدربرد جهانی جز بهترین‌ها باشد. اگر شما هم از علاقه مندان به این سبک از بازی ها هستید! می توانید بازی جنگ شطرنجی را از فراروید دریافت کنید.

Auto Chess
بازی Auto Chess توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *