خانه » بازی » معمایی » دانلود بازی Lemmings مود اندروید

دانلود بازی Lemmings مود اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
Lemmings
  • رای: 0
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی سرگرم کننده و چالشی Lemmings در فراروید!

موضوع بازی:

Lemmings یک بازی جذاب و سرگرم کننده ای از استودیوی Exient کشور مالت می باشد. شما در این بازی یک سفر حماسی را به سیارات مختلف تجربه کنید. باید موش های قطبی زیبا و دوست داشتنی را از تله ها و خطراتی که آن ها را تهدید می کند، نجات دهید. هدف اصلی شما در این بازی هدایت موش های قطبی به سمت خروجی که،مشخص است. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.4 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

همانطور که گفتیم وظیفه شما در هدایت و نجات موش ها به سمت خروجی است. شما در بازی پازلی چالش برانگیز لمینگ ها Lemmings به عنوان کاراکتر اصلی باید به موش ها کمک کنید تا راه خانه ی خود را پیدا کنند. در این بازی بیش از 5000 مرحله ی متفاوت و جذاب وجود دارد که هرکدام دارای چالش ها و مسیر های خطرناکی می باشند. حال در این مسیر با چالش ها و موانع زیادی رو به رو می شوید. آنها در این مسیر با خطرات و تله‌ های مختلفی روبرو می‌شوند. شما باید برای رسیدن موش های قطبی به خروجی، با استفاده از ابزارهایی که در اختیار دارید، مسیر آنها را امن کنید. هر سیاره ای که به آن سفر می کنید را از یک محیط خصومت آمیز، به یک محیط امن و سرشاز از سرگرمی برای موش های قطبی تبدیل کنید.

از ویژگی های بازی Lemmings عبارت است از: گروه موش‌ها رو به ایمنی و بقا هدایت کنید، هزاران سطح ترسناک، پر از پازل و تله آماده برای حل کردن، صدها حیوان زیبا برای نجات وجود دارند، برای خودتون یک کلکسیون بزرگ بسازین، بروزرسانی‌های منظم، با مدهای جدید، تورنمنت‌های فراوان، یکی از نکات مهم ای است که، برای بازی به اتصال اینترنت نیاز است. رقابت در برابر بازیکنان سراسر جهان در مسابقات برای جوایز بزرگ و…

جمع بندی:

اگر به بازی پازلی با سبکی جالب و متفاوت و خاص علاقه دارید! ما بازی پازلی چالش برانگیز لمینگ ها Lemmings را به شما پیشنهاد می کنیم. شما می توانید بازی جذاب لمینگ ها را از فراروید دریافت کنید.

 

Lemmings
بازی Lemmings توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *