خانه » بازی » استراتژی » دانلود بازی Forge of Empires: Build a City مود اندروید

دانلود بازی Forge of Empires: Build a City مود اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
Forge of Empires: Build a City
  • رای: 3
  • نظر: 0
محبوبیت 66% 66%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود Forge of Empires: Build a City در فراروید!

موضوع بازی:

Forge of Empires: Build a City بازی محبوب، جالب و فوق العاده زیبا با طراحی منحصر به فرد در سبک بازیهای استراتژیک از InnoGames GmbH می باشد. امپراتوری خود را بسازید و در میان اعصار سفر کنید. شهر خود را بسازید و آن را از عصر حجر تا دوران مدرن (و فراتر از آن) توسعه دهید. در بازی کنترل شهر فرماندهی و رهبری امپراطوری بر عهده شماست. این بازی به گونه ای است که، می توانید تکنولوژی شهرتان را گسترش دهید و امپراطوریتان را با حمله به قبایل همسایه در یک داستان حماسی گسترش دهید. برای گسترش قلمرو خود می توانید به مناطق همسایه سر بزنید و آنها را تحت کنترل بگیرید. برای این کار دو راه دارید مذاکره و خشونت. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.1 است.

در ادامه…

در بازی Forge of Empires: Build a City شما در نقش حاکم یک شهر ظاهر می شوید و حکومت بر آن را آغاز میکنید. با توسعه و آبادانی شهر خود میتوانید قلمرو خود را گسترش بدهید. در نهایت یک امپراطوری قدرتمند تشکیل دهید. همانند سایر بازیهای استراتژیک، در طول این بازی نیز شما وظایف مختلفی را باید انجام دهید. از ساخت و ساز بناهای گوناگون گرفته تا جستجوی تکنولوژیهای جدید برای پیشرفت شهر که البته باید در این زمینه کاملا هوشمندانه عمل کرده و با برنامه عمل کنید. برای گسترش قلمرو خود میتوانید به همسایه سر بزنید و آنها را تحت کنترل خود در بیاورید. برای اینکار دو راه پیش رو دارید. اول اینکه وارد مذاکره شده و با صلح و آرامش منطقه مورد نظر را به سرزمین تحت سلطه خود اضافه کنید.

از ویژگی های بازی عبارت است از: ساخت یک شهر جدید و توسعه آن از عصر حجر تا دوران مدرن، امکان مذاکره و یا جنگ هنگام ورود به مناطق جدید، تهیه و تولید مواد اولیه برای تولید کالاهای گوناگون، تجارت و مبادله کالاها با حکومتهای همسایه، کشف مناطق جدید و گسترش مناطق تحت حکومت، ساخت و توسعه تکنولوژیهای جدید و…

جمع بندی:

اگر شما هم از علاقه مندان به این دسته از بازی های فرمانروایی هستید! این بازی بهترین انتخاب برای شما است. می توانید بازی جذاب بنای امپراطوری را از فراروید دانلود کنید.

Forge of Empires: Build a City
بازی Forge of Empires: Build a City توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *