خانه » بازی » استراتژی » دانلود بازی Rise of Kingdoms: Lost Crusade مود اندروید

دانلود بازی Rise of Kingdoms: Lost Crusade مود اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
Rise of Kingdoms: Lost Crusade
  • رای: 22
  • نظر: 0
محبوبیت 72% 72%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی استراتژیک Rise of Kingdoms: Lost Crusade در فراروید!

موضوع بازی:

Rise of Kingdoms: Lost Crusade یک بازی اکشن و استراتژیک بسیار جذاب است که،از از استودیوی بازیسازی Lilithgames  می باشد. در بازی 11 تمدن، 34 قهرمان وجود دارد. شما باید به همراه قهرمانان در جنگ های ریل تایم به نبرد با دشمنان بپردازید. همچنین باید ناشناخته ها را کشف کنید و کل دنیا را فتح کنید. بعضی از نیروهای خود را برای کمک به دوستانتان بفرستید و یک ضدحمله شگفت انگیز ایجاد کنید. تمدن خود را از یک قبیله برای تشکیل یک قدرت بزرگ هدایت و راهنمایی کنید. هر تمدن دارای معماری خاص، واحدهای منحصر به فرد و مزایای ویژه است. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.2 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

داستان بازی Rise of Kingdoms: Lost Crusade پادشاهی خاصی روایت نمیکند و یک دنیا با جهانی آزاد در پیش روی شما قرار می گیرد. همه چیز غیر خطی است و شما میتوانید از ویژگی های بازی برای نوشتن سرنوشت خود استفاده کنید. حماسه ها و افسانه ها بخشی از این بازی هستند. یکی از ویژگی های خفن بازی این است که،  خیلی از ملت هایی که برای حضور در بازی انتخاب شده اند، یک پیشینه تاریخی و طبیعی واقعی دارند. از میان تمدن های چین، مصر باستان، پارس و روم باید یکی را انتخاب کنید و ماجراجویی خود را آغاز کنید.

برای اینکه بتوانید شهر و پادشاهی خود را در Rise of Kingdoms: Lost Crusade رونق ببخشید در ابتدا باید یک ارتش قدرتمند بسازید و مقداری از بودجه خود را صرف قسمت های تهاجمی کنید. انواع و اقسام سازه ها را میتوانید بسازید و در سرزمین های مه گرفته اطراف به دنبال گروه های کوچک راهزنان یا ارتش هایی که از منابع استفاده میکنند باشید. تیم های جست و جوی شما کمک میکنند که سرزمین های ناشناخته را کشف کنید.

جمع بندی:

از تاکتیک های برتر استفاده کنید و به نبرد با بازیکنان دیگر بپردازید تا بتوانید به پیروزی برسید و به رتبه های بالا صعود کنید. شما می توانید بازی بسیار جذاب ظهور تمدن ها را از فراروید به صورت رایگان دریافت کنید.

Rise of Kingdoms: Lost Crusade
بازی Rise of Kingdoms: Lost Crusade توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *