خانه » بازی » اکشن » دانلود بازی World War Heroes — WW2 PvP FPS مود اندروید

دانلود بازی World War Heroes — WW2 PvP FPS مود اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
World War Heroes — WW2 PvP FPS
  • آپدیت
  • نسخه 1.37.0
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی اکشن تفنگی World War Heroes در فراروید!

موضوع بازی:

بازی World War Heroes یک بازی اکشن و مهیج از استودیوی فرانسوی LR Studios در سبک بازی های پازلی و فکری می باشد. شما در نقش یکی از سربازان جنگ جهانی هستید. با انتخاب از بین انواع سلاح ها به مبارزه بپردازید و براساس تاکتیک خود و نقشه هایی که در اختیار داری میدان جنگ خود را انتخاب کنید و نقاط ضعف دشمنان را پیدا کنید. همچنین می توانید با امتیازاتی که به دست می آورید سلاح خود را سفارشی کنید و یا تجهیزات خود را ارتقا دهید و بدین ترتیب قوی تر شوید. امتیاز به دست اورده این بازی در گوگل پلی 4.5 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

در بازی World War Heroes هفت نبرد واقعی تاریخی را برای شما به تصویر میکشد. همچنین مناطق تسخیری را در کشورهای مختلف اروپایی را پیش روی شما قرار می دهد. شما به عنوان یک سرباز باید روند داستان را طی کنید. به سمت هدف نهایی بروید، از طرفی هم با بازیکنان دیگر همکاری داشته باشید. بهترین بودن خودتان را نشان دهید. این بازی شامل اسلحه های مختلفی از جمله، تپانچه، تفنگ های تهاجمی، مسلسل و سلاح های فوق سنگین است که اجازه هرکاری را به شما میدهد، همچنین وسایل نقلیه و هواپیماهای مطرح آن دوره که در اختیار آمریکا، ژاپن و آلمان قرار داشته در بازی وجود دارد و جان تازه ای به نبردهای بازی قهرمانان جنگ جهانی بخشیده و از تکراری شدن آن جلوگیری میکند.

از ویژگی های بازی World War Heroes عبارت است از: انتخاب میدان جنگ، وجود 5 نقشه برای استفاده در تاکتیک های مختلف، گرافیک عالی و صداگذاری مهیج، مبارزه در حالت چند نفره بصورت 5V5، سفارشی سازی سلاح و ارتقای تجهیزات مانند تغییر رنگ و …، انتخاب از بین بیش از 20 اسلحه منحصر به فرد، ایجاد یک بازی براساس قوانین خود با دوستان و گروه خود و…

جمع بندی:

اگر شماهم به دنبال بازی های اکشن و تفنگی در نبرد های جنگی هستید! این بازی با گرافیک و کیفیت عالی بهترین گزینه برای شما است. شما میتوانید بازی قهرمانان جنگ جهانی را در فراروید به صورت رایگان دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *