خانه » بازی » معمایی » دانلود بازی Cube Connect: Connect the dots مود اندروید

دانلود بازی Cube Connect: Connect the dots مود اندروید

آپدیترایگان
Cube Connect: Connect the dots
  • آپدیت
  • نسخه 4.22
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • رای: 3
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی پازلی Cube Connect: Connect the dots در فراروید!

موضوع بازی:

Cube Connect عنوانی جدید و سرگرم‌کننده در سبک پازلی وفکری است که با دارا بودن ده‌ها مرحله هیجان‌انگیز و مهیج شما را تا مدت‌ها با خود سرگرم می‌کند. اگر که شما هم از دوست‌داران سری بازی‌های ساده و در عین حال چالش‌برانگیز هستید، این بازی می‌تواند یک گزینه‌ ی جذاب و بسیار عالی برای شما باشد. امتیاز به دست اورده این بازی در گوگل پلی 5.0 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

در ابتدا بازی Cube Connect  با شروع بازی شما یک معکب سه بعدی و معلق را در تصویر خواهید دید. روی این مکعب که خانه های متعدد و زیادی وجود دارد. نقاط رنگارنگ متفاوتی به رنگ های زرد، قرمز، سبز، آبی، صورتی و … خواهید دید. هر رنگ دارای 2 نقطه است و هدف شما متصل کردن این دو نقطه به یکدیگر است. برای این کار باید انگشت خود را روی یکی از دو نقطه که رنگ یکسان دارند گذاشته و یک مسیر به سمت نقطه دوم بکشید.

قرار نیست همه چیز به همین راحتی انجام شود. نقطه‌های هر رنگ را بر روی مکعب به همدیگر متصل کنید. هدف و سبک بازی Cube Connect ساده و آسان است و احتمالا در مراحل اول، چالش چندان دشواری برای شما نخواهد بود. اما رفته رفته، مراحل بازی سخت و سخت‌تر می‌شود. به گونه‌ای که برای رد کردن مراحل باید به خوبی فکر کنید. هر مرحله از بازی یک پازل فکری و چالش برانگیز برای شما است.

جمع بندی:

باید مراقب باشید که نقطه‌ها در بازی در هنگام وصل کردن همدیگر را قطع نکنند. این بازی با دارا بودن صدها مرحله جذاب و هیجان‌انگیز، یک سرگرمی بسیار عالی برای شما دوست‌داران این سبک از بازی‌ها به شمار می‌رود. شما می توانید بازی جذاب اتصال مکعبی را از فراروید دانلود کنید.

Cube Connect: Connect the dots
بازی Cube Connect: Connect the dots توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *