خانه » بازی » معمایی » دانلود بازی Manor Cafe مود اندروید

دانلود بازی Manor Cafe مود اندروید

آپدیترایگان
Manor Cafe
  • آپدیت
  • نسخه 1.156.16
  • اندروید 4.4
  • دسته /
  • رای: 7
  • نظر: 0
محبوبیت 85% 85%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی پازلی Manor Cafe در فراروید!

موضوع بازی:

Manor Cafe بازی خوش ساخت و سرگرم کننده ازستودیوی بازی سازی GAMEGOS برای اندرویدی ها می باشد. شما باید عمارت خود را طراحی و تزئین کنید. با مطابقت دادن سه یا بیشتر از اقلام و آیتم های مشابه آنها را حذف کنید و مهارت های طراحی خود را نشان دهید. رستورانهایی با دکورهای عالی و جدید را ایجاد کنید. با مگ مدیر رستوران و برونو آشپز عصبانی دیدار کنید. با شخصیت های هیجان انگیز دیدار کنید و غذاهای خوشمزه را آنلاک کنید. از انواع تقویت کننده های قدرتمند با قدرت های فوق العاده استفاده کنید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.6 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

در بازی Manor Cafe مالکیت یک کافه رستوران قدیمی به شما واگذار می شود. با کسب ستاره در هر مرحله کافه قدیمی را بازسازی کنید و آن را تزئین کنید. برای شروع با مدیر برنامه و دستیار جدید خود آشنا شوید. به ازای حل هر پازل یک شکوفه دریافت میکنید. این گل های کوچک حکم ستاره ها در دیگر عناوین را دارند و با استفاده از آن ها مجوز انجام کاری را پیدا میکنید. پازل ها از غذاها و دسرهای مختلف تشکیل شده اند، گرچه بعضی از آن‌ها بی ربط هستند اما به دلیل طراحی خوبی که دارند، سرگرم کننده هستند.

معماهای هیجان انگیز بازی Manor Cafe را حل کنید و دستور پخت رستوران خود را تغییر دهید، دکوراسیون و مبلمان را عوض کنید. منتظر مشتری های جدید از نقاط مختلف شهر باشید.
سرآشپز خیلی روی خوش به شما نشان نمیدهد و امیدی به موفقیت ندارد. در ابتدا باید نیازهای او را برآورده کنید، سپس از او درخواست کنید که غذاهای جدیدی به منو اضافه کند و دستورالعمل های جدیدی را به میز آشپز اضافه کند.

جمع بندی:

اگر شما هم از علاقه مندان به بازی های پازلی و فکری هستید! این بازی بهترین گزینه برای شما است. شما می توانید بازی رونق کافه را از فراروید به صورت رایگان دریافت کنید.
Manor Cafe
بازی Manor Cafe توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *