خانه » بازی » ورزشی » دانلود بازی Head Ball 2 – Online Soccer مود اندروید

دانلود بازی Head Ball 2 – Online Soccer مود اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
Head Ball 2 - Online Soccer
  • آپدیت
  • نسخه 1.480
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • رای: 5
  • نظر: 0
محبوبیت 80% 80%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی ورزشی Head Ball 2 – Online Soccer در فراروید!

موضوع بازی:

در بازی جذاب Head Ball 2 – Online Soccer  شما باید مهارت های گل زنی خود را افزایش دهید و معروف شوید. این بازی از از استودیوی بازیسازی Masomo Gaming برای اندرویدی ها می باشد. شما می توانید با بازکردن 18 مهارت مختلف در بازی ویژگی های بازیکن را ارتقا دهید. با سرعت عمل بالای خود، توپ را وارد دروازه رقیب تان کنید و تا ساعت ها سرگرم رقابتی هیجان انگیز و جذاب باشید. شخصیت خود را با لوازم جانبی بهبود ببخشید و بازیکنان رویایی فوتبال خود را ایجاد کنید. مهارت های خود را برای تسلط در میدان فوتبال افزایش دهید. از قدرت های فوق العاده برای دفاع تا حملات تهاجمی استفاده کنید تا بر مخالفان خود غلبه کنید. امتیاز به دست اورده این بازی در گوگل پلی 4.1 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

بازیکنان می توانند در بازی Head Ball 2 – Online Soccer با حریفان در سراسر جهان به رقابت بپردازند. آنها بازیکنان شناخته شده و با استعدادی هستند. بنابراین تجربه بازی و توانایی های فوتبال آنها فوق العاده است. در نتیجه، شما باید همیشه احتیاط شدید داشته باشید. علاوه بر این، شما باید اعتماد به نفس داشته باشید و با تمام توان خود برای موفقیت رقابت کنید. تعیین کنید که کدام مناطق تیم مقابل در برابر حمله آسیب پذیر هستند و سپس تلاش خود را در آنجا متمرکز کنید تا گلزنی آسان تر شود.

شما می توانید تیم فوتبال خود را تشکیل دهید و به هر بازیکن آموزش های لازم را برای کمک به آنها در رقابت با تیم های دیگر ارائه دهید. بیایید با هم متحد شویم و با هم همکاری کنیم تا زیرک ترین سبک های بازی را برای گنجاندن در بازی پیدا کنیم. شما می توانید به عنوان یک مربی حرفه ای در بازی Head Ball 2 – Online Soccer کار کنید و درک کنید که چگونه برنامه های بازی موثر ایجاد کنید. به دلیل مهارت و سرعت خود، می توانید از طریق این بازی نسیم بگذرانید. به هر کسی که در مسیر شماست لگد بزنید، حمله کنید و گل بزنید.

جمع بندی:

اگر به دنبال یک بازی سرگرم کننده برای پر کردن اوقات فراغت تان هستید! ما به شما بازی فوتبال کله ای 2 را پیشنهاد می کنیم. شما می توانید این بازی را از فراروید به صورت رایگان دانلود کنید.

 

 

Head Ball 2 - Online Soccer
بازی Head Ball 2 - Online Soccer توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *