خانه » بازی » ماجراجویی » دانلود بازی Ice Scream 5 Friends: Mike مود اندروید

دانلود بازی Ice Scream 5 Friends: Mike مود اندروید

آپدیترایگان
Ice Scream 5 Friends: Mike
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی ترسناک Ice Scream 5 Friends: Mike در فراروید!

موضوع بازی:

Ice Scream 5 Friends: Mike پنجمین بازی رسمی از مجموعه بازی های Ice Scream از استودیوی خلاق و خوش نام Keplerians Horror Games می باشد.  شما یک بار دیگر در نقش شخصیت اصلی بازی یعنی Mike که پسربچه ای نوجوان است هستید و حالا در ادامه قسمت قبلی که پای خود را به کارخانه شخصیت منفی یعنی Rod باز کردید، حالا باید ماجرایی خود را کامل کنید و دوستانتان را که هنوز در چنگال Rod شیطان صفت هستند نجات دهید. امیتاز به دست اورده این بازی در گوگل پلی 4.4 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

در سری قبل بازی Ice Scream 5 Friends: Mike ، شما دوستان خود را از قفس‌هایشان آزاد کردید، و آنها را از پایان دادن به اتاق استخراج بازداشتید. اما شما نتوانستید آنها را خیلی دور کنید، زیرا راد در آخرین لحظه ظاهر شد و آنها مجبور شدند مخفی شوند. دوستان شما اکنون در بخش های مختلف این کارخانه بزرگ بستنی هستند. باید همه آنها را جمع کنید. باید مرد بستنی شرور را یک بار برای همیشه شکست دهید.

مکانیزم های بازی Ice Scream 5 Friends: Mike تفاوت خاصی با قسمت های قبلی نداشته و درست مثل بازی های قبلی این مجموعه است. در این قسمت از بازی  هم شما با روندی مشابه و نسبتاً یکسان باید اتفاقات بازی را دنبال کنید. مهم ترین کار شما در طول این بازی پیدا کردن آیتم های لازم و مختلف برای فرار کردن یا متوقف کردن Rod و کارمندانش است. اولویت اصلی شما باید پنهان کاری باشد. به طوری که هیچ کدام از دشمنان نتوانند شما را پیدا کنند. اما اگر با آن ها رو به رو شدید یا باید پا به فرار بگذارید یا با کمک تله هایی که در بازی پیدا می کنید آن ها را برای مدتی کوتاه متوقف کنید تا فرصت کافی برای فرار داشته باشید.

جمع بندی:

یک بازی ماجراجویی جذاب و دوس داشتنی است که، اگر سری های قبلی این بازی را دوس داشتید قطعا این قسمت را هم دوست خواهید داشت. شما می توانید بازی جیغ یخی 5 را از فراروید دانلود کنید.

Ice Scream 5 Friends: Mike
بازی Ice Scream 5 Friends: Mike توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *