خانه » بازی » ماجراجویی » دانلود بازی Ice Scream 4: Rod’s Factory مود اندروید

دانلود بازی Ice Scream 4: Rod’s Factory مود اندروید

آپدیترایگان
Ice Scream 4: Rod's Factory
  • رای: 5
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

Ice Scream 4: Rod's FactoryIce Scream 4: Rod's FactoryIce Scream 4: Rod's FactoryIce Scream 4: Rod's Factory

هم اکنون دانلود بازی ترسناک Ice Scream 4: Rod’s Factory در فراروید!

موضوع بازی:

سری چهارم از بازی Ice Scream 4: Rod’s Factory ترسناک و هیجان انگیز است. بازی از استودیوی اسپانیایی Keplerians Horror Games می باشد. پس از اینکه سه دوست شما را چندین بار از چنگال راد نجات دادید، بستنی ساز شرور دوباره آنها را اسیر کرده و این بار آنها را به کارخانه خود برده است. در قسمت قبلی، جی بستنی مخصوص خودش را با موادی که دوستانتان جمع کرده بودند درست کرد تا چاق شود و راد او را بگیرد. حال در این فصل با چالش ها و ماجراهای جدیدی رو به رو می شوید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.2 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

در این فصل جدید از بازی Ice Scream 4: Rod’s Factory، راد شما را به کارخانه خود می برد، جایی که در مورد گذشته او و خانواده سالیوان اطلاعات بیشتری کسب خواهید کرد. مناطق مختلف کارخانه را کاوش کنید، در کنار یاران مرموز بستنی سازان قرار بگیرید و شگفتی های بسیار بیشتری را کشف کنید. قبل از اینکه کسی در اتاق استخراج قرار بگیرد، دوستان خود را از قفس خود آزاد کنید.

رود دوستان جدیدی پیدا کرده است. مینی رود ها به او در بازی Ice Scream 4: Rod’s Factory کمک می کنند و جلوی شما را می گیرند. اگر آن ها شما را پیدا کنند رود را خبر می کنند. مهارت های خود را با جاخالی دادن و فرار کردن از آن ها نشان دهید. از پازل های جذاب بازی لذت ببرید. با حل کردن آن ها در نهایت قادر به نجات دوستانتان خواهید بود. سینماتیک هایی در بازی گنجانده شده است که جزئیات بالایی دارد. موسیقی های بازی اورجینال می باشد و حال و هوای خاصی را به شما القا می کنند.

جمع بندی:

از نظر طراحی ها و جزئیات گرافیکی و همچنین سبک گیم پلی، هیچ تفاوتی بین قسمت چهارم با دیگر قسمت های Ice Scream وجود ندارد. شما می توانید بازی جذاب جیغ یخی 4 را از فراروید به صورت رایگان دانلود کنید.

Ice Scream 4: Rod's Factory
بازی Ice Scream 4: Rod's Factory توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *