خانه » بازی » معمولی » دانلود بازی Mow Zombies مود اندروید

دانلود بازی Mow Zombies مود اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
Mow Zombies
  • رای: 3
  • نظر: 0
محبوبیت 66% 66%

اسکرین شات ها

Mow ZombiesMow ZombiesMow ZombiesMow Zombies

هم اکنون دانلود بازی تفننی Mow Zombies در فراروید!

موضوع بازی Mow Zombies:

Mow Zombies یک بازی، سرگرم کننده و تفننی زامبی است که، از استودیوی هنگ کنگی Digital Native می باشد. این بازی اندرویدی جهان در حال نابودی است. شما در نقش شکارچی زامبی، آخرین امید مردم هستید. زامبی ها به طور کامل خانه ی ما (زمین) را تصرف کرده اند. با شما با آخرین قدرت بشر؛ سلاح ها، مجهز می شوید. باید از ان ها برای نجات دادن دنیا و مردم استفاده کنید. امتیاز به دست اورده این بازی در گوگل پلی 4.0 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

در Mow Zombies زامبی ها خانه ها را اشغال کرده اند. پس شما به عنوان آخرین امید بشریت سلاح خود را بردارید و به سمت زامبی ها تیراندازی کنید و تمام آنها را بکشید. اردوگاهی برای خود ایجاد کنید و ماموریت های مختلف را انجام دهید. با انجام ماموربت ها امتیاز کسب می کنید و سلاح های بهتر و قدرتمندتری را میتوانید بخرید. شما باید برای نابودی و از بین بردن تعداد زیادی از زامبی ها که به سمت شما می آیند فقط از یک دست استفاده کنید و انها را محاصره کنید. پس سریعا اسلحه خود را به دست بگیرید و تیراندازی را شروع کنید و با روسای منحصر به فرد مبارزه کنید. باید بتوانید همه زامبی ها را نیست و نابود کنید و سرزمین خود را پس بگیرید.

ویژگی های بازی Mow Zombies عبارت است از: تکمیل ماموریت های چالش برانگیز، کسب اسلحه های برجسته، مبارزه با روسای منحصر به فرد، استفاده از سلاح ها و تجهیزات قدرتمند، ساخت اردوگاه، محاصره ی هیجان انگیز زامبی ها خیره کننده است. سلاح های بیشتری بگیرید تا بهتر بشید. بهترین رئیس (زامبی ها) رو به چالش بکشید تا ثابت کنید شما بهترین هستید.

جمع بندی:

بنابراین شما با نصب این بازی یک تجربه متفاوتی را خواهید داشت. شما میتوانید بازی جذاب و خوش ساخت زامبی ها را نابود کن را از فراروید به صورت رایگان دانلود کنید.

Mow Zombies
بازی Mow Zombies توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *