خانه » بازی » معمولی » دانلود بازی Stupid Zombies 3 مود اندروید

دانلود بازی Stupid Zombies 3 مود اندروید

آپدیترایگان
Stupid Zombies 3
  • آپدیت
  • نسخه 2.40
  • اندروید Varies with device
  • دسته /
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

Stupid Zombies 3Stupid Zombies 3Stupid Zombies 3Stupid Zombies 3

هم اکنون دانلود بازی Stupid Zombies 3 در فراروید!

موضوع بازی Stupid Zombies 3:

بازی Stupid Zombies 3 از زیباترین، محبوب ترین بازی ارکید اکشن از استودیوی بازیسازی GameResort مخصوص اندروید می باشد. در این بازی زامبی ها دوباره بازگشته اند و دائما در حال افزایش هستند. قهرمانان در حال مبارزه با آنها هستند. شما باید در نقش یکی از قهرمانان با استفاده از سلاح هایی که در اختیار دارید آنها را نابود کنید و مراحل را با موفقیت پشت سر بگذارید. امید همه به شما قهرمانان است. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.6 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

در کل بازی Stupid Zombies 3 یک بازی تیر اندازی نوبتی است. از جدیدترین و بهترین بازی های ژانر زامبی بوده که دارای داستانی فوق العاده است. در آن شما برای کشتن زامبی های فراوانی که ممکن است در مراحل هیجان انگیز مختلف از شما جلو بزنند، تلاش می کنید. زامبی های احمق دوباره امده اند. قهرمانان بازی حال اقدام برای نابودی ان ها هستند. زامبی های پرواز کننده را با انفجارهای مهیب و تخریب های عظیم روانه نابود کنید.

همچنین باید گفت از عقب مانده ترین نسل ها، زامبی ها هستند و مانند همیشه شما آخرین امید بشریت خواهید بود که می تواند آنها را با استراتژی مناسب نابود کنید و جهان را نجات دهید. اما مراقب باشید، چرا که مهمات در دسترس محدود است، بنابراین شما باید به کمک فیزیک محیط و استفاده از گلوله های غیر مستقیم، نارنجک و بسیاری تجهیزات دیگر برای زنده ماندن در 180 سطح پیش رو تلاش کنید.

از ویژگی های بازی Stupid Zombies 3 عبارت است از: شامل 4 نوع سلاح قدرتمند، دارای 180 مرحله متنوع، حضور در نقش قهرمان برای از بین بردن زامبی ها، شامل بیش از 200 سطح منحصر به فرد و هیجان انگیز، در دسترس بودن 4 سلاح خاص برای استفاده در مراحل، طراحی خوب، صداگذاری عالی و گیم پلی اعتیاداور، بازی در انواع مکان ها و محیط های مختلف و خاص و…

جمع بندی:

اگر شماهم از علاقه مندان به بازی های شبیه ساز زامبی ها هستید! می توانید این بازی جذاب و خوش ساخت را از فراروید به صورت رایگان دانلود کنید.

Stupid Zombies 3
بازی Stupid Zombies 3 توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *