خانه » بازی » استراتژی » دانلود بازی GUNS UP! Mobile War Strategy مود اندروید

دانلود بازی GUNS UP! Mobile War Strategy مود اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
GUNS UP! Mobile War Strategy
  • آپدیت
  • نسخه Varies with device
  • اندروید Varies with device
  • دسته /
  • رای: 8
  • نظر: 0
محبوبیت 87% 87%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی رقابتی GUNS UP! Mobile War Strategy در فراروید!

موضوع بازی GUNS UP! Mobile War Strategy:

GUNS UP! Mobile War Strategy بازی اکشن و استراتژیکی سرگرم کننده و جذاب از استودیوی کره ای Valkyrie Entertainment, NHN می باشد. در این بازی استراتژیکی و مدیریتی یک ارتش بسازید، نیروهای خود را به نبرد بفرستید و از سربازان خود حمایت کنید. به آنها دستور دهید و با انتخاب خود از استقرار از تانک گرفته تا حملات هوایی از آنها حمایت کنید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.3 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

داستان بازی GUNS UP! Mobile War Strategy به این صورت است که، کشورهای قدرتمند دنیا درگیر یک جنگ جهانی اند و شما در نقش فرمانده ارتش یکی از این کشورها هستید که باید برای پیروزی در میدان نبرد تلاش کند. کار شما مدیریت نیروها، ساخت و توسعه ابزارهای جنگی و تجهیزات نظامی است. در نبردهای چندنفره ناهمزمان که در آن مهاجمان در برابر دفاع بازیکنان دیگر قرار می گیرند، رقابت کنید. بهترین سربازان خود را بیاورید، استراتژی های نبرد خود را ایجاد کنید و بر میدان جنگ پیدا کنید.

هنگامی که در برابر حمله دفاع می کنید، باید نیروهای خود را به روشی مناسب هدایت کنید تا کمترین کشته را داشته باشید. حملات در GUNS UP! Mobile War Strategy ممکن است زمانی اتفاق بیفتند که شما آنلاین نیستید، بنابراین بهتر است قبل از خروج از بازی همه چیز را تنظیم کنید. گروه‌های مختلفی از جنگجویان وجود دارند که از افراد پیاده نظام اولیه گرفته تا نارنجک‌زنان و هر چیزی که بین آن‌ها قرار دارد. حملات و یا دفاع‌های ویژه شامل نارنجک‌های دودزا و حملات هوایی است که، می‌تواند دشمنان شما را نابود و منحرف کند. بازیکنان همچنین می توانید با دوستان خود همکاری کنید تا اتحاد ایجاد کنید و با هم بهتر عمل کنید. اما اگر به اندازه کافی قوی هستید، هرکسی را که با شما نیست، از بین ببرید.
چالش ها را بپذیرید. برای ایجاد یک دفاع دقیق، پایگاه خود را برنامه‌ریزی کنید، گسترش دهید و ارتقا دهید در برابر مهاجمان و با ارزش ترین منابع خود محافظت کنید

جمع بندی:

این بازی اکشن و رقابتی در سبک بازی های استراتژیکی و مدیریتی است که به شدت به علاقه مندان به بازی های مبارزه ای پیشنهاد می شود. شما می توانید بازی گانز آپ را از فراروید به صورت رایگان دانلود کنید.

GUNS UP! Mobile War Strategy
بازی GUNS UP! Mobile War Strategy توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *