خانه » بازی » اکشن » دانلود بازی Shadowgun Legends: Online FPS مود اندروید

دانلود بازی Shadowgun Legends: Online FPS مود اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
Shadowgun Legends: Online FPS
  • آپدیت
  • نسخه 1.2.4
  • اندروید 6.0
  • دسته /
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی Shadowgun Legends در فراروید!

موضوع بازی:

بازی Shadowgun Legends یکی از بازی های جذاب و اکشن از استودیوی بازیسازی MADFINGER Games [خالق بازیهای معروف DEAD TRIGGER 1 & 2] است. بازی در جایی روایت می‌شود که 10 سال جنگ‌های خونین سیاره زمین گذشته است. 10سالی که فضایی‌ها در آن به زمین حمله کردند و انسان‌ها برای بقای خودشان مجبور به مقاومت بودند. انسان‌ها برای زنده ماندن خود مجبور به ساخت سربازانی با توانایی‌های فرا انسانی بودند. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.4 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

داستان بازی آنلاین Shadowgun Legends از دل اینده می اید. یک دنیای حماسی در سراسر کیهان که ماجرای حمله بیگانگان فضایی به زمین و ایستادگی قهرمانان اسطوره‌ای باقیمانده روی کره خاکی در برابر آنان را روایت می‌کند. در این بازی شما قرار است با تیراندازی‌های ماهرانه، خودتان ابرقهرمان داستان باشید. با همکاری سایر ابرقهرمانان سیاره زمین را از چنگال بیگانگان بیرون بکشید. سرعت شادوگان لجند بالا است.

همچنین امکاناتی مانند طراحی چهره ابرقهرمان مورد نظر هر بازیکن، امکان خرید یا کاستومایز اسلحه‌ها در مرکز طراحی این گیم کاربر را مشتاق به ادامه و ورود به فضای اصلی بازی می‌کنند. طراحی شخصیت کمی متفاوت است، شما امکانات شخصی سازی خوبی در اختیار دارید و میتوانید چهره خودتان را طراحی کنید. بعد از این باید به مرکز طراحی و بازی های شهر بروید، اینجا محفل همه بازیکنان است و فعالیت هایی مانند شخصی سازی اسلحه یا خرید آن ها را به راحتی می توانید انجام دهید. گرافیک و اتمسفری که در این عنوان شاهد آن هستیم با سایر اثار تفاوت های زیادی دارد.

جمع بندی:

گیم پلی بازی سرعت خوبی دارد و روند هیجان انگیزی را دنبال میکند. بازی موبایلی Shadowgun Legends شاهکاری به تمام معناست. شما هم اگر از علاقه مندان این سبک از بازی های اکشن هستید! این بازی را از فراروید دانلود کنید.
Shadowgun Legends: Online FPS
بازی Shadowgun Legends: Online FPS توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *