خانه » بازی » ماجراجویی » دانلود بازی Jurassic World Alive مود اندروید

دانلود بازی Jurassic World Alive مود اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
Jurassic World Alive
  • رای: 3
  • نظر: 0
محبوبیت 66% 66%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی Jurassic World Alive در فراروید!

موضوع بازی:

Jurassic World Alive یک بازی شبیه سازی از استودیوی بازیسازی Ludia Inc. می باشد. . دایناسورها به زمین بازگشته اند. آنها از جهان ژوراسیک در جزیره Isla Nublar فرار کرده اند و آزادانه در شهرها و محله های شما حرکت می کنند. ماموریت شما این است که به عنوان یک عضو جدید از گروه حفاظت دایناسورها آنها را از انقراض نجات دهید. امتیاز به دست اورده این بازی در گوگل پلی 4.3 از 4.0 امتیاز است.

در ادامه…

در بازی Jurassic World Alive دایناسورها به حکومت زمین بازگشته اند. این موجودات بسیار بی رحم هستند و هر چیزی که سر راهشان قرار بگیرد را نابود می کنند. وظیفه شما این است که، یکی از اعضای جدید گروه محافظت از دایناسورها در بازی هستید. باید تلاش کنید تا از انقراض آنها جلوگیری شود. در مناطق اطراف خود به کاوش بپردازید و دایناسورها را پیدا کنید. نژادهای متفاوتی در این بازی وجود دارد که، بعضی از آنها وحشی و بعضی ها آرام تر هستند. با جمع آوری نمونه های DNA مورد نیاز آزمایش های خود را آغاز کنید. زندگی تمامی این موجودات به تصمیم ها و تلاش های شما بستگی دارد. الگوهای رفتاری را برای شناسایی گونه های خاص در زیستگاه های طبیعی خود تعیین نمایید همچنین با ترکیب کردن DNA ها قادر هستید گونه های جدیدی را به وجود آورید.

از ویژگی های بازی Jurassic World Alive عبارت است از: کشف دایناسورهای مبتنی بر مکان بر روی نقشه در جهان خود، ایجاد موجودات هیبریدی با ترکیب صفات ژنتیکی گونه های مختلف، شرکت در نبردهای رقابتی PVP و ریل تایم با تیم های دیگر، کسب پاداش های مختلف، به اشتراک گذاری مجموعه دایناسورهای خود با دوستانتان با ارسال تصاویر و فیلم ها و…

جمع بندی:

اگر شما و یا فرزندانتان به بازی های دایناسوری علاقه دارند و عاشق دایناسور ها هستند! بازی دنیای زنده دایناسورها بهترین گزینه برای شما است. شما میتوانید این بازی را در فراروید به صورت رایگان دانلود کنید.

 

Jurassic World Alive
بازی Jurassic World Alive توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *