خانه » بازی » ورزشی » دانلود بازی Footballistars Online Football مود اندروید

دانلود بازی Footballistars Online Football مود اندروید

آپدیترایگان
Footballistars Online Football
  • آپدیت
  • نسخه 15.17
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • رای: 62
  • نظر: 0
محبوبیت 80% 80%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی Footballistars Online Football در فراروید!

موضوع بازی:

Footballistars Online Football یک بازی فوتبال آنلاین ایرانی است. از استودیوی Banico Studio برای اندرویدی ها است. ‏فوتبالیستارز یک بازی آنلاین فوتبال انگشتی است. این بازی مخصوص پسران یا حتی دختران فوتبال دوست است. شما تیم خود را انتخاب میکنید و یه ترکیب خفن را می چنید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.3 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

 بازی Footballistars Online Football یک بازی ورزشی فوتبال آنلاین هیجان انگیز ایران است. میتوانید مهره و پرچم تیم مورد علاقه خودت را مانند، پرسپولیس، استقلال، تراکتور و تیم های خارجی بارسلونا، رئال مادرید، منچستر و …، فقط انتخاب کنید. ترکیب خود را بچینید و توی استادیوم های مختلف ایران و دنیا، با حریف آنلاین خود فوتبال بازی کنید. در این بازی میتوانید رقابت هیجان انگیزی را تجربه کنید. رقیب خود را شکست دهید، تا توی لیگ هفتگی قهرمان شوید. گزارشگر زنده ایران و خارجی هم درحال گزارش است که، به بازی هیجان زیادی را می دهد. شما هروقت بخواهید، میتوانید هروقت که دوستان شما داخل و خارج از ایران آنلاین شدن، با ان ها توی رقابت هیجان انگیز داشته باشید.

ویژگی های بازی عبارت است از Footballistars Online Football: فوتبال آنلاین دو نفره ، لیگ های هیجان انگیز و متنوع، استادیوم های معروف دنیا با طراحی منحصر به فرد، انتخاب کاپیتان (رونالدو، مسی، محمدصلاح، نیمار)، گزارشکر زنده فارسی و انگلیسی و ترکیه ای، گزارشکر زنده فارسی و انگلیسی و ترکیه ای، انجام ماموریت با جوایز جذاب، ارسال پیام صوتی به حریف در حین بازی، چالش ها و مسابقات جذاب همراه با “جوایز متنوع درون برنامه ای، امکان انتخاب باشگاه مورد علاقه (پرسپولیس، استقلال، تراکتور و…)، انتخاب زبان بازی بصورت فارسی یا انگلیسی، و کلی امکانات دیگه…

جمع بندی:

اگر شما هم به دنبال هیجان و اول شدن در رقابت ها و لیگ ها هستید! بازی فوتبالیستارز،را از فراروید دانلود کنید.

Footballistars Online Football
بازی Footballistars Online Football توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *