خانه » بازی » معمولی » دانلود بازی King Of War مود اندروید

دانلود بازی King Of War مود اندروید

آپدیترایگان
King Of War
  • رای: 21
  • نظر: 0
محبوبیت 80% 80%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی جنگی King Of War  در فراروید!

موضوع بازی:

King Of War یک بازی جنگی بازی ایرانی میباشد. این بازی در جشنواره های مختلف جوایزی را به دست اورد. لقب بهترین بازی مستقل سال را از ان خود کند . اما داستان بازی به این صورت است که، شما یک دهکده دارید که باید ان را از دست افراد بد ازاد کنید. شما یک تانک را در اختیار دارید ،میتوانید به مرور به قابلیت های ان افزایش دهید و خود را شکست ناپذیر کنید. شما در هر مرحله دشمن جدیدی دارید. باید با تانک با او مقابله کنید و از مرحله ای به مرحله بعدب رقابت سخت تر میشود. بازی ارباب جنگ در گوگل پلی هم موجود است.

در ادامه…

داستان بازی از King Of War جهانی پر از جنگ،درگیری و درگیری بین قبایل شروع می شود. شما باید در پی سربازان و متحدان باشید و شما فرمانده و بزرگ و افسانه ای خواهید بود. در ادامه باید قبیله و امپراتوری خود را با گام به گام بسازید و با پادشاهی ها و دشمنانی که در جنگ جهانی هستند را نابود کنید. این بازی جزو بازی های انلاین است که، تعداد طرفداران ان بسیار زیاد است. به گونه ای که شما وارد بازی می شوید در دو ثانیه رقیب برای شما پیدا میشود. در ارباب جنگ به شما 60 نوع بمب داده میشود که، شما با استفاده از انها باید دشمنانتان را از بین ببرید. و همینطور میتوانید چند فرماندهی و پایگاه را مدیریت کنید و با دوستانتان یک گروه قدرتمندی را تشکیل دهید.

ویژگی های بازی King Of War عبارت است از: حالت پخش انلاین’ چند نفره شما میتوانید به دنبال مخالفان از سراسر جهان و با دوستان انها به جنگید و برای توسعه پادشاهی تمدن برنده سنگهای قیمتی شوید، بدون حالت پخش افلاین ‘اینترنت میتوانید بدون نیاز به اینترنت به طور مداوم با دشمنان بازی کنید. بانواع تمدن ها،تمدن اروپا،تمدن ترکیه،تمدن اسپانیا،تمدن عرب،تمدن ویتنام،تمدن روسیه ،تمدن هند وخیلی های دیگر، شما میتوانید با دوستان خود گپ و با انها ارتباط برقرار کنید. شما میتوانید درخواست دوستانه به دیگران ارسال کنید.

جمع بندی:

گرافیک و صدا گذاری این بازی بسیار عالی میباشد به صورتی که احساس واقعی بودن را در بازی به شما می دهد. شما هم اگر از علاقه مندان این سبک از بازی های جنگی هستید! می توانید بازی ارباب جنگ را در فراروید به صورت رایگان دریافت کنید.

 

King Of War
بازی King Of War توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *