خانه » بازی » اکشن » دانلود بازی Push’em all مود اندروید

دانلود بازی Push’em all مود اندروید

آپدیترایگان
Push'em all
  • آپدیت
  • نسخه 1.41
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • رای: 2
  • نظر: 1
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی جذاب Push’em all در فراروید!

موضوع بازی:

Push’em all هل دادن رقبا نام ورژن جدید بازی اندروید فوق العاده پر طرفدار و محبوب است. سبک این بازی اکشن است. بازی از استودیوی خلاق و خوش ذوق VOODOO است. در بازی شما یک میله بلند در اختیار دارید ، و باید با نگه داشتن آن به صورت افقی حریفان خود را هل داده و از لبه های مسیر سکو مانند به پایین پرت کنید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.1 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

بازی Push’em all یک بازی دو بعدی است، اما کاراکترهای آن همه 3 بعدی می باشند. میله ای که در اختیارتان است. این وسیله همچنین یک سلاح فنری نیز است که وقتی بایستید و یک ضربه روی صفحه بزنید با سرعت زیاد به سمت جلو پرتاب می شود و به عقب بر می گردد. با این کار می توانید ضربه های ناگهانی را به رقبا وارد کنید و آن ها را راحت تر به سمت پرتگاه ها ببرید. پرتاب ان ها شما برنده بازی می شوید. با پیشروی در بازی و پشت سرگذاشتن مراحل بازی، شما با آدمک های بیشتر و بزرگتر روبرو می شوید.

بازی دارای گرافیکی ساده در عین حال جذاب می باشد. شما را با گیم پلی زیبا و اعتیادآور دعوت می کند. همچنین Push’em all شما را ساعت ها سرگرم میکند. با این ترتیب می توانید در زمانی که با دشمن فاصله دارید، با یک ضربه ملایم به صفحه نمایش، میله را به سمت دشمنان پرتاب کنید و نگران از دست دادن آن نباشید. چون میله پس از برخورد و از مسیر خارج کردن رقیب مجددا به سمت شما بر میگردد. شما باید بسیار مراقب باشید که دشمنان شما را پرتاب نکنند. همچنین با جمع اوری سکه ها می توانید ایتم های مختلف و رنگ شحصیت خود را خریداری کنید.

جمع بندی:

این بازی بسیارساده اما در عین حال بسیار سرگرم کننده و جذاب است. شما می توانید بازی را از فراروید به صورت رایگان دانلود کنید و در اوقات فراغت، خود را سرگرم کنید.

Push'em all
بازی Push'em all توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات