خانه » بازی » ماجراجویی » دانلود بازی Ninja warrior: legend of adven مود اندروید

دانلود بازی Ninja warrior: legend of adven مود اندروید

آپدیترایگان
Ninja warrior: legend of adven
  • آپدیت
  • نسخه Varies with device
  • اندروید Varies with device
  • دسته /
  • رای: 4
  • نظر: 0
محبوبیت 75% 75%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی اکشن نینیجایی، Ninja warrior در فراروید!

موضوع بازی:

Ninja warrior یک بازی اکشن و نینجایی ماجراجویانه است. از استودیوی ویتنامی TOH Games می باشد. در این بازی اندروید شما یک نینجا هستید که، مهارت های افسانه ای به شما اموزش داده شده است. ماموریت شما نجات گروگان ها است. برای این که به هدفتان برسید باید وارد مناطق دشمن شوید و آنها را از بین ببرید. این بازی جذاب میلیون ها بار از سوی کاربران اندرویدی دریافت شده است. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.4 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

شما در نقش یک قهرمان نینجا و یک مبارز افسانه ای در یک دنیای باستانی و حماسی در امپراطوری ژاپن هستید. در این بازی نبرد نینجاها، شما ماموریت دارید تا به منطقه دشمن نفوذ کنید و گروگان‌هایی که به دست آن‌ها اسیر هستند را نجات دهید. با استفاده از مهارت های فوق بشری و نینجایی در Ninja warrior مانند حرکات آکروباتیک، دارت های سریع و حرکات سریع شمشیر و غیره بر همه خطرات و چالش ها غلبه کنید و ماموریت ها را تکمیل کنید. با دشمنان در تاریکی نبرد کنید و برای کشف به مناطق مختلف سفر کنید. تا جایی که، می توانید الماس و طلای بیشتری جمع کنید تا قدرت رزمی شما افزایش پیدا کند. در محیط های مختلف حرکت کنید و با شمشیر خود با دشمنان مبارزه کنید.

در این بازی ماجراجویی افسانه نینجا، شما یک جنگنده نینجا خواهید بود تا در تاریکی با دشمنان بجنگد. از ویژگی های بازی عبارت است ازNinja warrior : گرافیک بسیار بالا، گیم پلی و کنترل آسان، جلوه های صوتی فوق العاده، چالش های متنوع با نقشه های مختلف و شامل ۳ نقشه و بیش از ۴۵۰ مرحله، گیم پلی اعتیادآور و…

جمع بندی:

بنابراین اگر شماهم از دوستداران بازی های اکشن نینجایی هستید! این بازی بهترین گزینه برای شما است. شما میتوانید بازی جنگجوی نینجا را از فراروید دانلود کنید.

 

Ninja warrior: legend of adven
بازی Ninja warrior: legend of adven توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *