خانه » بازی » ورزشی » Real Boxing 2 – بازی ورزشی-مبارزه‌ای آنلاین «بوکس‌واقعی 2» اندروید

Real Boxing 2 – بازی ورزشی-مبارزه‌ای آنلاین «بوکس‌واقعی 2» اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
Real Boxing 2
  • آپدیت
  • نسخه 1.40.0
  • اندروید 7.0
  • دسته /
  • رای: 4
  • نظر: 0
محبوبیت 75% 75%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی مبارزه ای Real Boxing 2 در فراروید!

موضوع بازی:

Real Boxing 2 نسخه دوم بازی محبوب، خارق العاده و فوق العاده زیبای بوکس واقعی است. بازی از استودیوی Vivid Games S.A برای دستگاه های اندرویدی است. این بازی زیبا شما را به دنیای مهیج ورزش بوکس می برد. جایی که در دو حالت داستانی و یا حالت آنلاین در برابر بازیکنان واقعی است. میتوانید از صفر شروع کرده و با تمرین و ارتقای قهرمان خود، یک بوکسور حرفه ای شوید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.6 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

نسخه دوم بازی Real Boxing 2 بر اساس داستان فیلم معروف CREED 2015  است. راکی بالبوآ، قهرمان سابق بوکس سنگین وزن جهان، مربیگری یکی از فرزندان دوست قدیمی اش آدونیس کرید را برعهده می گیرد تا او را به یک بوکسور واقعی تبدیل کند. شما باید در نقش این شاگرد مبتدی بازی و به مرور به بوکسوری حرفه ای تبدیل و قهرمان بزرگ جهان شوید. پس دست به کار شده و بوکسور خود را انتخاب کنید و تمرین را با او شروع نمایید. پس از با یادگیری بوکس، در نبردهای بزرگ شرکت و حرفه ای تر شرکت کنید. هم اکنون شما از صفر شروع می کنید و با یادگیری بوکس در مبارزات بزرگ شرکت می کنید تا به قوی ترین بوکسور جهان تبدیل شوید.

از ویژگی های بازی Real Boxing 2 : قهرمانان بوکس و بازیکنان از سراسر جهان، استفاده از قدرت، استقامت، سرعت، گرافیک جذاب موتور Unreal Engine 4، کاراکتر خود را تمرین دهید و توانایی های او را در مبارزه ارتقا دهید، در بازی های بوکس PVP رقیبان را شکست دهید و در لیدربرد بازی بالا بروید. صدها آیتم مختلف برای باز کردن و استفاده توسط شما وجود دارد.

جمع بندی:

یکی از بازی های بسیار خوش ساخت مبارزه ای در نسخه دوم است. پیشنهاد من به کسانی که به بازی های مبارزه ای و بوکس علاقه دارند! بازی بوکس واقعی است. میتوانید این بازی را از فراروید به صورت  رایگان دانلود کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *