خانه » بازی » استراتژی » دانلود بزن بهادر بازی مبارزه استراتژیک ایرانی مود اندروید

دانلود بزن بهادر بازی مبارزه استراتژیک ایرانی مود اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
بزن بهادر
  • رای: 26
  • نظر: 3
محبوبیت 73% 73%

اسکرین شات ها

هم اکنون نسخه جدید بازی ایرانی بزن بهادر در فراروید!

بزن بهادر یک بازی استراتژی است که سیستم مبارزات نوبتی به شمار می‌آید. کاندید برترین بازی استراتژی جشنواره وب و موبایل سال 1399 شد. این بازی از استودیوی تتراپازل منتشر شده است. یک بازی موبایلی است که، در کوتاه‌ترین زمان هم میتوانید بازی کنید و از آن لذت ببرید. بازی از خرده‌ فرهنگ‌ های کوچه‌ بازاری و گیم‌پلی اعتیادآور،است. یکی از جذاب‌ترین بازی‌های ایرانی موبایلی در این روزها است. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.1 از 5.0 امتیاز است.

داستان بازی بزن بهادر به این صورت است که، در محله ای پر از صلح و صفا و صمیمیت ناگهان فری گولاخ در زندان افتاد. اسی کفترباز همه کاره ی محل شد. انگاری که محله برای او است. حال به خاطر خاطرخواهی گل بانو هم که شده باید فری، محله را پس بگیرد. چشم کل محله به شما است. باید در این مسئولیت سربلند شوید. این بازی سیستمی نوبتی دارد که، شما باید سه کارت را به عنوان کارت‌های اصلی خود انتخاب کنید. رقابت با حریف که او هم سه کارت دارد، بپردازید.

این سه کارت شما سه شخصیت از بین شخصیت‌های بازی بزن بهادر هستند. در یک میدان نبرد، سه شخصیت شما و سه شخصیت حریف قرار می‌گیرند. باید حمله را مشخص کنید. در هر بار یکی از شخصیت های شما و حرف حمله میکند. بازی از لحاظ گرافیکی خوش‌رنگ و لعاب است. بازی از طراحی‌های آشنا زندگی ایرانیان است. مانند انیمیشن ها بسیار جذاب و دوست داشتنی است.

از ویژگی های بازی بزن بهادر: گرافیک جذاب در سبک زندگی ایرانیان، لیگ و مسابقات ماهانه،هفتگی،روزانه با جوایز الماس و سکه، قابلیت بازی گروهی، دریافت پاداش پس لز هر نبرد و…

جمع بندی:

از دسته بازی های ایرانی بسیار جذاب و خوش ساخت است. شما در این بازی کاملا در محیط اشنا از زندگی خود هستید. اگر شماهم علاقه مند به این سبک از بازی ها هستید! می توانید بازی بزن بهادر را از فراروید به صورت رایگان دریافت کنید.

بزن بهادر
بازی بزن بهادر توسط سپر امنیتی تایید شده