خانه » بازی » استراتژی » دانلود بازی Mafioso: Mafia PvP online مود اندروید

دانلود بازی Mafioso: Mafia PvP online مود اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
Mafioso: Mafia PvP online
  • رای: 32
  • نظر: 0
محبوبیت 75% 75%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی (Mafioso) پسرخوانده!

موضوع بازی:

بازی Mafioso یک بازی، استراتژیک مافیایی است. این بازی جذاب است استودیوی خوب بازی سازی ایرانی پاییزان برای اندویدی ها است. این شرکت در تولید بازی های ایرانی بسیار موفق است. در بازی بازیکنان می توانند، با شخصیت های متنوعی که در بازی وجود دارد تیم خود را تشکیل بدهند. با تیم های دیگربه مبارزه بروند و شخصیت های خود را ارتقا بدهند و جوایز بیشتری دریافت کنند. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.5 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

شما باید بتوانید قهرمان های مناسب را انتخاب کنید و به‌موقع از نیروها استفاده کنید. Mafioso پسرخوانده یک بازی استراتژیک انلاین با کلی بازیکن از سرتاسر دنیا است. شما امکان بازی انلاین با دوستان خود در هرجای دنیا را دارید. پس باید خیلی باهوش باشید چون رقیب های بسیار زیادی را دارید. با استخدام بهترین قهرمان ها، خانواده مافیایی خودتان را بسازید. قبل از این که خیلی دیر شود و کنترل شهر از دست خانواده‌ شما خارج شود، باید ثابت کنید که میتوانید استراتژی درست را برای تیم خود بچینید. برای پیروزی در بازی باید یک نقشه استرراتژیک و حرفه ای را طراحی کنید. پس بزرگ‌ترین اتحاد ایران رو تشکیل بدهید و در مبارزات سه به سه برنده شوید.

ویژگی های این بازی Mafioso: ،گرافیک ویژه و تماشایی است، بیش از 30 قهرمان با قدرت‌های منحصر به فرد، موسیقی جذاب در بازی است، توانایی ساخت اتحاد (کلن – Clan) و شرکت در مبارزات آزاد گروهی انلاین (Clan wars)، امکان چت و دوستیابی رایگان و اجاره دادن قهرمان ها، لباس های باحال برای قهرمان ها: جوکر، ترمیناتور، لوکی و …، امکان چت در اتحاد و اجاره دادن قهرمان ها، استفاده از دوبلور های حرفه ای ایران و…

جمع بندی:

بازی بسیار جذاب ایرانی است که در یک بازی مافیایی هستید. بازی پسرخوانده را به شدت برای علاقه مندان بازی های مافیایی پیشنهاد میکنم زیرا که، این بازی بسیار جذاب و ایرانی است. شما می توانید جذاب را از فراروید دانلود کنید.

 

Mafioso: Mafia PvP online
بازی Mafioso: Mafia PvP online توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *